Gå til innhold

Det blir vanskelig å være avgudsdyrker i Norge framover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er egentlig et mysterium, jihad er ikke for kvinner.

Men det skjer alikevel. Det skrevne ordet blir nok ikke fulgt så lenge det er mange mennesker som tolker det så det passer til deres egne formål og interesser. (fysj for en elendig setning)

Skrevet

Hvordan ser _din_ yndlings(jom)fru ut?

*spent*

:)

Det er best for meg at jeg ikke røper det. Så slipper jeg kommentarer etterpå :-)

Gjest Let's spend the night together
Skrevet

Det er best for meg at jeg ikke røper det. Så slipper jeg kommentarer etterpå :-)

Kan du ikke hviske det, bare til meg? (Jeg lover å ikke si det til noen)

Hører jeg fra deg snart?

*Klem*

Skrevet

Men det skjer alikevel. Det skrevne ordet blir nok ikke fulgt så lenge det er mange mennesker som tolker det så det passer til deres egne formål og interesser. (fysj for en elendig setning)

Religionene er blitt formet av makthavere og kultur. Det er ikke vanskelig å se at islam er laget av menn? Alle de gamle stammereligionene som islam er bygget på var også mannsdominerte.

Koranen taler bare til menn.

Gjest let's spend the night together
Skrevet

Synes du forresten ditt navneforslag passer bedre til meg?

Har vanskeligheter med å bestemme meg i dag. Baugspryden er fint navn; er det noe symbolikk i navnet?

Skrevet

Synes du forresten ditt navneforslag passer bedre til meg?

Har vanskeligheter med å bestemme meg i dag. Baugspryden er fint navn; er det noe symbolikk i navnet?

Nei, det er pynt i forstavnen, under klyverbommen. Det kan være en dame av tre, en hvitmalt stokk som står rett opp eller peker forut, eller en utskjæring av noe slag, eller en kombinasjon.

Egentlig heter det baugspyd, baugspryd er dansk.

Det er kanskje symbol for en mening og en kurs, å styre mot et mål, ledelse, å bane vei.

Gjest Baugspryd
Skrevet

Nei, det er pynt i forstavnen, under klyverbommen. Det kan være en dame av tre, en hvitmalt stokk som står rett opp eller peker forut, eller en utskjæring av noe slag, eller en kombinasjon.

Det er kanskje symbol for en mening og en kurs, å styre mot et mål, ledelse, å bane vei.

Tusen takk!

Og *Stor klem* til deg!

Da har jeg endelig et godt navn. Og det passer egentlig bra til meg..

Snakkes siden. Jeg tar kvelden tidlig i dag.

Gjest Baugspryden
Skrevet

Rettelse: _Slik_ blir navnet mitt, så klart. Som du skrev i går.

Skrevet

Rettelse: _Slik_ blir navnet mitt, så klart. Som du skrev i går.

Bestemt form entall.

Gjest Baugspryden
Skrevet

Bestemt form entall.

Nettopp!

Det var det jeg kom på.

God natt!

*Prøver å pelle meg i seng*

(Men det er ikke sikkert jeg greier å rive meg løs..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...