Gjest Epilepsi- mamma Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Sønnen min har fått innkalling til 2 ukers utredning på SSE (Spesialsykehuset for epilepsi). Vi har ikke vært der tidligere. Er det andre her som har vært der? I så fall, har dere noen tips og råd å komme med? F.eks hva som er lurt å ta med seg etc. Jeg har vært inne på hjemmesiden deres, men det var mest info om medisinske ting, ikke praktiske ting som mammaer ofte er interessert i:) Også postet på småbarn og barnemedisin. 0 Siter
0202 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Hei, jeg har ikke vært på sse, men viss du går inn på www.foreldrehjelpen.net (kjempebra forum) så er det mange der som har vært. Lykke til Klem fra Toril 0 Siter
Gjest Jamnica Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg har jobbet på barneavdelingen der. Et veldig flott sted. Dere kan glede dere! Dere trenger egentlig ikke så veldig mye. Klær, toalettsaker, turklær. Det er masse leker og bøker der og personalet er engler;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.