zupernova Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Hei, vi baker nå poteter sammen med en form som skal stå i ovnen i 25min. til, problemet er at potetene begynner å se ferdige ut, og brune. Er det noen måte vi kan unngå at potetene blir brent, men samtidig at de holder seg sprø? (tenker at om vi tar de ut av ovnen vil de sikkert falle sammen og blir myke..) Noen som har gode råd? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Når jeg baker poteter som blir ferdige før resten av maten så pakker jeg dem inn i et badehåndkle for da holder dem seg varme lenge. Gjør du det nå som du vil ha dem sprøe etterpå vet jeg ikke helt hvordan det blir. Hva med å ta dem ut nå, legge dem på benken eller oppå ovnen for så å sette dem inn igjen noen minutter etterat formen er ferdig? 0 Siter
Hønemoren Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Huff....så på klokka nå jeg og fant ut at alt er vel ferdig hos deg nå da. Kom nettopp innpå og ville være rask til å svare deg. Håper alt ble bra. 0 Siter
zupernova Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Når jeg baker poteter som blir ferdige før resten av maten så pakker jeg dem inn i et badehåndkle for da holder dem seg varme lenge. Gjør du det nå som du vil ha dem sprøe etterpå vet jeg ikke helt hvordan det blir. Hva med å ta dem ut nå, legge dem på benken eller oppå ovnen for så å sette dem inn igjen noen minutter etterat formen er ferdig? Takk for svar ) Vi lot potetene være i ovnen vi, de ble bare litt svidd under, og det var bare å skjære det bort, så det gikk bra(og søndagsmiddagen ble veldig god)! Men det med håndkle er et godt tips til senere, takk skal du ha ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.