Gjest mamma som ønsker fri om ettermiddagen Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Helgen har susa avgårde, og i morgen begynner en ny hektisk uke. Unger som skal kjøres og hentes på skole og i barnehagen. Hjem å lage middag og sluke den i full fart. Fotballtrening, håndballtrening, taikwondo.... Hver ettermiddag er det ett eller annet som foregår. Må jo være glad for at vi har barn med sunne interesser, men noen ganger skulle jeg ønske at de kunne sitte framfor TVn istedet! 0 Siter
amber sun Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Glad jeg ikke har sånne travle ettermiddager. :-) 0 Siter
Gjest Også en mamma Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Det går an å begrense aktivitetene og da Barn har ikke vondt av å aktivisere seg litt selv, eller kjede seg, for den saks skyld. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er faktisk glad for at mine ikke har noen aktiviteter på ettermiddagstid ennå.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg er så glad for at min manns hekstiske jobb-sesong nå er omtyrent over, slik at vi nå fremover til mars kan ha ettermiddager og kvelder sammen, og at vi kan dele på henting og levering av barn :-) I kveld skal eldstemann på barneidrett, men går selv bort til skolen. Jeg skal på FAU-møte på skolen. I morgen skal eldstemann på spilling, jeg kjører og henter. Om kvelden skal jeg på et styremøte i barnekoret ungene synger i. Onsdag er det ingen aktiviteter! Torsdag er det barnekor for alle tre barna - jeg kjører. Lørdag skal vi reise på høstferie og være borte en uke. Deilig :-) SYnes vi har akkurat passe med aktiviteter :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.