Lucretia Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Går helt ann å gi en innflyttningsgave Hilsen Du som tydeligvis har peiling: Dere skal ikke ta imot bursdagsgaver, men gir dere bursdagsgaver til f.eks. venner som ikke er jehovas vitner? Jeg har iallefall fått mange bursdagsgaver de siste årene av en fyr som har foreldre som er jehovas vitner. Jeg har ikke snakket særlig med ham om det, og vet ikke hvordan han står i forhold til religionen, men vet at han ikke feirer jul. Har fått roser, cd, diktsamling (hvor et av hans dikt, dedisert til meg, er publisert), en kartong med røyk... haha. ja, tror det var det. Har fått bamse også, men det var utenom bursdag. 0 Siter
Gjest et Jehovas Vitne Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Du som tydeligvis har peiling: Dere skal ikke ta imot bursdagsgaver, men gir dere bursdagsgaver til f.eks. venner som ikke er jehovas vitner? Jeg har iallefall fått mange bursdagsgaver de siste årene av en fyr som har foreldre som er jehovas vitner. Jeg har ikke snakket særlig med ham om det, og vet ikke hvordan han står i forhold til religionen, men vet at han ikke feirer jul. Har fått roser, cd, diktsamling (hvor et av hans dikt, dedisert til meg, er publisert), en kartong med røyk... haha. ja, tror det var det. Har fått bamse også, men det var utenom bursdag. Nei. Vi gir ikke bursdagsgaver til andre, Jehovas vitner eller ei. Det at han gir deg gaver kan være fordi han ikke er et Jehovas Vitne (døpt) eller er usikker på om han vil være det eller ei. Det at han ikke feirer jul, kan komme naturlig av at hans foreldre ikke feirer jul. Noe mer enn det vet jeg nok ikke Du får spørre han om hans stilling til dette Hilsen 0 Siter
meg__123! Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 O nammen? Ska vi leke nærtagende og dum jehovas idag da? Du skjønte nok hva jeg mente selv om det ble et dårlig eksempel i farten. Er det mulig....! 0 Siter
Lucretia Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Nei. Vi gir ikke bursdagsgaver til andre, Jehovas vitner eller ei. Det at han gir deg gaver kan være fordi han ikke er et Jehovas Vitne (døpt) eller er usikker på om han vil være det eller ei. Det at han ikke feirer jul, kan komme naturlig av at hans foreldre ikke feirer jul. Noe mer enn det vet jeg nok ikke Du får spørre han om hans stilling til dette Hilsen Takk for svar. Dette er ikke en jeg snakker med så ofte, men jeg får vel spørre ham neste gang Blir kanskje i juleferien, da er vi iallefall i samme by... Så får jeg stilt nysgjerrigheten! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.