Gjest DJ-honolulu Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Skal brenne en CD med musikk som kan spilles på butikken der jeg jobber. Vi har kunder i alle aldersgrupper, og må ha grei musikk som fenger de fleste. Har du noen greie tips til sanger eller artister jeg burde ta med? Og hvem må jeg styre unna? 0 Siter
Gjest noen artister Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Bob Dylan, Neil Young, Madrugada, Scissor Sisters, Justin Timberlake, Madonna. 0 Siter
Gemini Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 I slike sammenhenger er det ett fett hva som spilles, bare det er nøytralt. Det er uansett bare bakgrunnsstøy som man helst ville vært foruten. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Spørs hva slags klesbutikk det er. Men jeg ville gått for; alt av artisten Taco, særlig gamle slagere i ny drakt Stephanie med "Irresistible", Flaco Jimenez med "Love me do" Frank Sinatra Beatles Mud - The cat crept in Gode, gamle, New Jordal Swingers Om du følger denne lista, får du i alle fall noe originalt! 0 Siter
Zombiebob Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Bob Dylan, Neil Young, Madrugada, Scissor Sisters, Justin Timberlake, Madonna. En butikk skreddersydd for han som var cowboyen i the Village People? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Elton John og Billy Joel burde funke bra. Beatles likeså. Madonna. Boney M muligens. Tina Turner. Paul McCartney. Tidlig Michael Jackson. Monroes. Return muligens. Mr. Mister U2 George Michael -- Tror dette burde være rimelig sikre artister å plukke låter fra. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Styr unna danseband, trance, tecno og gammeldans. Velg mainstream pop. Gjerne litt 80-talls blandet inn! 0 Siter
Gjest tonotone Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 All musikk går bra så lenge dere er medlem i Tono. http://www.tono.no/page?id=5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.