ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Se diverse nettaviser. Tenkte jeg skulle komme "skal vi gjette på nasjonalitet"-trådene i forkjøpet. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Sikkert en oslobeboer. Personen er visst pågrepet også. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Har sittet og fulgt med på nettet og tv, og det har ikke vært noe som tyder på noen ikke-nordisk nasjonalitet faktisk. Av de små glimtene jeg har sett, så ser det ut til at dette har skjedd noen meter fra der jeg flyttet fra i går, forøvrig. ".........................................." 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Typisk oslofolk. Uhøfligheten har nådd nye topper. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Har sittet og fulgt med på nettet og tv, og det har ikke vært noe som tyder på noen ikke-nordisk nasjonalitet faktisk. Av de små glimtene jeg har sett, så ser det ut til at dette har skjedd noen meter fra der jeg flyttet fra i går, forøvrig. ".........................................." Såpass. Får håpe du ikke kjente naboene dine godt. :/ 0 Siter
Prozak Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Såpass. Får håpe du ikke kjente naboene dine godt. :/ Ikke de som bodde i firemannsboligene rett nedenfor hagen :-) "......................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Typisk oslofolk. Uhøfligheten har nådd nye topper. *LOL* ".................................." 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 "Mannen skal være svært farlig" Nei.. er det sant?? Skummelt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Ikke de som bodde i firemannsboligene rett nedenfor hagen :-) "......................................" Ser ut som om det er en bror som har drept sine 3 søstre. Huff. Stakkars foreldre. 0 Siter
flisa Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Har sittet og fulgt med på nettet og tv, og det har ikke vært noe som tyder på noen ikke-nordisk nasjonalitet faktisk. Av de små glimtene jeg har sett, så ser det ut til at dette har skjedd noen meter fra der jeg flyttet fra i går, forøvrig. ".........................................." Ja, de holdt ikke ut uten deg - det er fullt kaos der oppe nå : 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter Skrevet 1. oktober 2006 Typisk oslofolk. Uhøfligheten har nådd nye topper. Burde ikke le, men. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Ikke de som bodde i firemannsboligene rett nedenfor hagen :-) "......................................" Er det i Grorudveien eller nede i de gamle 4-mannsboligene i Akerlia? 0 Siter
keinstein Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Politiradioen nevner et utenlandsk navn. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Er det i Grorudveien eller nede i de gamle 4-mannsboligene i Akerlia? Jeg aner ikke, egentlig. Nå virker det som om det er i den andre enden fra der jeg bodde. Og jaggu var det ikke pakistanere, gitt. :-/ "........................................." 0 Siter
Gjest ehe...bare så nysgjerrig Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Politiradioen nevner et utenlandsk navn. link til streamer? 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg aner ikke, egentlig. Nå virker det som om det er i den andre enden fra der jeg bodde. Og jaggu var det ikke pakistanere, gitt. :-/ "........................................." Nææh! Jeg ville gjettet svensker.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg aner ikke, egentlig. Nå virker det som om det er i den andre enden fra der jeg bodde. Og jaggu var det ikke pakistanere, gitt. :-/ "........................................." Jeg klarer ikke å se hvor det er, men jeg bodde på toppen men kjenner folk fra begge sider. 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Politiradioen nevner et utenlandsk navn. Svenskt navn, eller? 0 Siter
Prozak Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 Jeg klarer ikke å se hvor det er, men jeg bodde på toppen men kjenner folk fra begge sider. Nei, det er ingen bilder som er gode nok til at jeg klarer å se det heller. "........................................" 0 Siter
keinstein Skrevet 1. oktober 2006 Skrevet 1. oktober 2006 link til streamer? http://politi.oslocity.org/ Du må ha Winamp først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.