Gå til innhold

3 personer drept i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

"I motsetning til jøder som er et fredselskende folk, så kan vel neppe det samme sies om muslimer."

Nå tuller du vel? Jøder mer fredselskende enn andre? De er nøyaktig samme folk som muslimene i området, så lenge du snakker om israel.

*Ler* Bibelhistorien om jødene som "gikk rundt" jerikos murer til "herren blåste de ned" eller noe i den duren - den er _sikkert_ ikke en omskrivning av at jødene tok byen med makt og slaktet hver eneste sjel som levde der fra før. HELT sikkert ikke. F.eks :-)

"........................................."

"De er nøyaktig samme folk som muslimene i området"

Ikke en eneste innflytter de siste 50 år??

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

26

• ShitDiddelyDo

21

• keinstein

9

• Goliath

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Helt forferdelig. Men du kan trøste deg med at jeg har bare bodd her siden august! :)

Omtrent i det jeg flyttet, da :-)

"......................................."

Skrevet

Helt forferdelig. Men du kan trøste deg med at jeg har bare bodd her siden august! :)

Du har ikke rukket å påvirke miljøet noe særlig?

:-)

Skrevet

Omtrent i det jeg flyttet, da :-)

"......................................."

Var jammen godt du kom deg bort idet jeg flyttet hit, da!

Skrevet

Du har ikke rukket å påvirke miljøet noe særlig?

Nei, dette trippeldrapet kan ikke jeg ta æren for...

Skrevet

Var jammen godt du kom deg bort idet jeg flyttet hit, da!

"...................................."

Skrevet

Det er noe annet. Det er affeksjonsdrap, og representerer de aller fleste drap som begås her i landet. Æresdrap har ikke vært vanlig i Norge på minst et par hundre år. Før vi fikk det "multikulturelle fellesskapet", selvfølgelig.

".........................................."

Enig!:)

Skrevet

Enig!:)

Hei på deg, søta! :-)

"....................................."

Skrevet

Hei på deg, søta! :-)

"....................................."

Lenge siden nå du;) kos og høre fra deg!

Skrevet

Lenge siden nå du;) kos og høre fra deg!

I like måte *kuppe tråden* :-)

Har nettopp flyttet, så jeg har vært uten nett en stund.

Skrevet

Tenkte det var grunnen:) har ikke vært særlig aktiv her heller, nettet er i orden, men får nytt kjøkken om ca 2 uker så nå skal to vegger fjernes + ny brannmur settes opp til peis i samme rom:)

*børster støv av hodet og vasker maling av hender + + + *

må legge meg straks, håper du er på msn snart, i morgen kanskje??

Skrevet

Håper du og madamen vil trives kjempegodt:) flytting er et styr uansett, men fint når dere flytter til en flott plass som dette da;) håper dere koser dere masse.

nattaklem fra meg, håper jeg ser deg på msn snart;)

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=132457

er ikke dette også typisk?? fyren blir arrestert men istedet for fengsling + utsendelse så blir han funnet altfor syk for soning, dømt til behandling og vips!! etter noen mnd er han ute og kan fortsette sitt gamle yrke som bøddel! (om han da har noen slektninger igjen)

beklager sarkasmen min, men satt på spissen er det jo sånn det er?!

:)

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=132457

er ikke dette også typisk?? fyren blir arrestert men istedet for fengsling + utsendelse så blir han funnet altfor syk for soning, dømt til behandling og vips!! etter noen mnd er han ute og kan fortsette sitt gamle yrke som bøddel! (om han da har noen slektninger igjen)

beklager sarkasmen min, men satt på spissen er det jo sånn det er?!

:)

Det er heldigvis ikke slik da. Sønnen til naboen min drepte en av fedrene til en unge i bakgården her for endel år siden og han sitter inne på lukket avdeling enda. Jeg tror ikke han slipper ut med det første etter hva mora hans sier.

Skrevet

Det er heldigvis ikke slik da. Sønnen til naboen min drepte en av fedrene til en unge i bakgården her for endel år siden og han sitter inne på lukket avdeling enda. Jeg tror ikke han slipper ut med det første etter hva mora hans sier.

Godt og høre det finnes andre alternativer, men du må vel inrømme at de slipper altfor lett mange ganger??

selvfølgelig har mange av dem utrolig grusomme opplevelser fra krigshandlinger osv, men det er jo galt å slippe dem fri av den grunn? de gjør det jo uttrygt for oss alle..

nei, huff, hvorfor begynte jeg svare på denne tråden, hehe!

Skrevet

Godt og høre det finnes andre alternativer, men du må vel inrømme at de slipper altfor lett mange ganger??

selvfølgelig har mange av dem utrolig grusomme opplevelser fra krigshandlinger osv, men det er jo galt å slippe dem fri av den grunn? de gjør det jo uttrygt for oss alle..

nei, huff, hvorfor begynte jeg svare på denne tråden, hehe!

Jeg synes det er helt jævli hvordan mange holder på og jeg har altfor mange eksempler på kjipe mennesker som ikke er PK å snakke om.

Men det finnes ok mennesker også da, håper jeg i hvert fall.

Skrevet

Deg har jeg ikke tatt seriøst, eller hatt noen som helst respekt for, etter at du gjentatte ganger forsøkte å starte en kampanje mot meg, etter at jeg tok igjen for Morsks anklager om jødehater, nazist etc. for en tid tilbake. Sånn til orientering. Det er bare en smule komisk å se på hvordan dere jatter hverandre i kjeften i slike tråder - apropos din bruk av ordet "patetisk". Over og ut.

".........................................."

he-he....og det kommer fra en som ikke har gjort annet enn å forfølge et mindre antall personer her på DOL i lang tid:-)

De ENESTE gangene jeg kommenterer DEG personlig, er som tilsvar på dine egne personangrep på andre her. Og KUN det.

Så hvis du nå synes det begynner å blir ofte, så burde du kanskje tenke igjennom hvorfor?

Du er et spesielt godt eksempel på en som er usedvanlig opptatt av å kritisere andre personlig, og som samtidig ikke tåler at andre tar til motmæle - som en reaksjon mot dine personfokuserte ytringer.

Ytringer som ikke har noe annet mål enn å forsøke å ramme person, og som ikke har noe med sak å gjøre.

Så ta det helt med ro Prozak - jeg har ingen respekt for deg eller dine meninger, og bryr meg svært lite om hva du skriver.

Men siden så mange andre her også missliker deg, så finner jeg det litt underholdende å sette søkelyset på din "væremåte".

Du skulle bare visst hvor mange hyggelige tilbakemeldinger jeg har fått av den grunn:-)

Skrevet

he-he....og det kommer fra en som ikke har gjort annet enn å forfølge et mindre antall personer her på DOL i lang tid:-)

De ENESTE gangene jeg kommenterer DEG personlig, er som tilsvar på dine egne personangrep på andre her. Og KUN det.

Så hvis du nå synes det begynner å blir ofte, så burde du kanskje tenke igjennom hvorfor?

Du er et spesielt godt eksempel på en som er usedvanlig opptatt av å kritisere andre personlig, og som samtidig ikke tåler at andre tar til motmæle - som en reaksjon mot dine personfokuserte ytringer.

Ytringer som ikke har noe annet mål enn å forsøke å ramme person, og som ikke har noe med sak å gjøre.

Så ta det helt med ro Prozak - jeg har ingen respekt for deg eller dine meninger, og bryr meg svært lite om hva du skriver.

Men siden så mange andre her også missliker deg, så finner jeg det litt underholdende å sette søkelyset på din "væremåte".

Du skulle bare visst hvor mange hyggelige tilbakemeldinger jeg har fått av den grunn:-)

Morsomt. Fyren som tramper rundt i trådene og omtaler de fleste motdebattanter som tilbakestående, blir fornærmet for den minste motstand. (Søk på ordet tilbakestående og velg åpent forum...det finnes knapt den skriver som ikke er karakterisert som tilbakestående av prozzien)

Enda mer morsomt er jo denne stalkingen han angivelig skal være utsatt for. Nå skal Goliath ha forsøkt å starte en "kampanje" mot prozzien..hehe :-) Ellers så ser han stadig spøkelser som forfølger han med falske nikk. Det går knapt en dag uten at prozak utsettes for stalkere og troll.

Jeg vet ikke om det er medisinen som forårsaker all denne paranoiaen, men det er nå morro da.

Skrevet

Morsomt. Fyren som tramper rundt i trådene og omtaler de fleste motdebattanter som tilbakestående, blir fornærmet for den minste motstand. (Søk på ordet tilbakestående og velg åpent forum...det finnes knapt den skriver som ikke er karakterisert som tilbakestående av prozzien)

Enda mer morsomt er jo denne stalkingen han angivelig skal være utsatt for. Nå skal Goliath ha forsøkt å starte en "kampanje" mot prozzien..hehe :-) Ellers så ser han stadig spøkelser som forfølger han med falske nikk. Det går knapt en dag uten at prozak utsettes for stalkere og troll.

Jeg vet ikke om det er medisinen som forårsaker all denne paranoiaen, men det er nå morro da.

Det var en periode hvor jeg syntes du og et par andre her var litt "voldsomme" mot prozak.

Men etter å ha lest en god del mer av hans innlegg, så har jeg etterhvert sett at han kun har fått som fortjent.

Og da tenker jeg ikke spesielt på det han skriver til f.eks deg og Morsk (eller meg for den saks skyld), for vi er vel ikke akkurat "hårsåre":-)

Men en del svar til andre og helt ukjente nick, der han med en gang og helt grunnløst starter personfikseringen og personkarakteristikkene, har medført at all respekt for han er som blåst for vinden.

Og i og med at han for lenge siden startet "teknikken" med å slenge dritt om andre nick her, som tilsvar til helt andre enn de han forsøker å sverte, gjør at jeg ikke ser noe galt i å gjøre det samme mot han selv.

Han startet det, og får bare finne seg i å tåle at hans egne "grep" blir benyttet mot han selv.

At han så sliter med akkurat det, gjør det jo bare litt morsomt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...