Gå til innhold

Vanlig å gi innflyttingsgave til nye naboer?

Anbefalte innlegg

Gjest fikk nye naboer for noen mnd siden
Skrevet

Det visste jeg ikke....?

Gjest Baugspryden
Skrevet

Visste ikke jeg heller.

Høres ut som en veldig hyggelig tradisjon.

Kanskje noe å tenke på for flere?

:)

Gjest nabokjærringa
Skrevet

Våre naboer har bygget hus 20 meter fra oss. De har holdt på i ca. et år, og i løpet av byggeprosessen har vi blitt gode venner. Har barn på samme alder, og snakker så og si daglig om løst og fast.

De er vel derfor kanskje ikke helt nye naboer, da vi har kjent dem en stund. Men de har nettopp flyttet inn, og i den anledning hadde jeg lyst å gi dem noe.

Skrevet

Ikke vanlig i gata vår hvertfall, men høres veldig trivelig ut!

Gjest amparro..
Skrevet

Visste ikke jeg heller.

Høres ut som en veldig hyggelig tradisjon.

Kanskje noe å tenke på for flere?

:)

Ikke vanlig her jeg bor.

Skrevet

Våre naboer har bygget hus 20 meter fra oss. De har holdt på i ca. et år, og i løpet av byggeprosessen har vi blitt gode venner. Har barn på samme alder, og snakker så og si daglig om løst og fast.

De er vel derfor kanskje ikke helt nye naboer, da vi har kjent dem en stund. Men de har nettopp flyttet inn, og i den anledning hadde jeg lyst å gi dem noe.

Bak en deilig eplekake eller noe annet godt og stikk over på besøk for å se hvordan de har fått det!

Evt. en fin plante de kan ha på trappa. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...