Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei kjære deg!!!!

Long time, no see...jeg skulle sett denne tidligere i natt, for jeg fikk ikke sove i det hele tatt, og jeg ble litt selskapssyk!

Hvordan er det med deg tro?

Jeg har ikke helt klart å følge med på alt i det siste. Har vært litt på siden av den vanlige meg.

Men her er jeg!

Skal ut i regnet nå...jeg elsker regn...har kanskje bergensblod i årene laaaangt tilbake...er skap-bergenser...ja, og i tillegg til den enorme garderoben jeg har i regntøy...en megakolleksjon, skal jeg ut å kjøpe enda en regnjakke i dag. Den tredje på en uke!

På meg gummistøvlene...nå springer jeg ut i verden!

Ha en fortreffelig dag skal, og take care ;)

klem

*rister litt oppgitt på hodet*

Hei kjære deg!!!!

Long time, no see...jeg skulle sett denne tidligere i natt, for jeg fikk ikke sove i det hele tatt, og jeg ble litt selskapssyk!

Jeg har ikke helt klart å følge med på alt i det siste. Har vært litt på siden av den vanlige meg.

Men her er jeg!

Skal ut i regnet nå...jeg elsker regn...har kanskje bergensblod i årene laaaangt tilbake...er skap-bergenser...ja, og i tillegg til den enorme garderoben jeg har i regntøy...en megakolleksjon, skal jeg ut å kjøpe enda en regnjakke i dag. Den tredje på en uke!

klem

Legg merke til at jeg endret overskriften, da jeg nok har mere dannelse enn dere skrikerunger...

Men hva i all verden skal du med regnjakke nr 3 på en uke??????????????????

*litt bekymret*

Hei kjære deg!!!!

Men her er jeg!

klem

En liten klem i forbifarten, for NÅ DRAR JEG!!

*hviner halvt hysterisk*

Fortsettelse følger hvis det Parisiske nettet funker!

God dag til deg og

En liten klem i forbifarten, for NÅ DRAR JEG!!

*hviner halvt hysterisk*

Fortsettelse følger hvis det Parisiske nettet funker!

God dag til deg og

GOD TUR kjære skal!

Jeg håper det blir en herlig opplevelse fra ende til annen!

Stå på , og snok opp en nett-café eller lignenede, og send oss en festrapport!

Vi er lutter øre!

Hvis ikke vi hører fra deg, blir vi sure ;-( nei da...no news, is good news!

klem,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...