Gå til innhold

Til guttene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg så tilsier et sånt antrekk en iq som er på høyde med skostørrelsen. I alle fall på en som har gått ut ungdomsskolen, noe det ser ut til at saken på bildet har gjort.

Forutinntatt? Jeg?

Gjest Baugspryden
Skrevet

For meg så tilsier et sånt antrekk en iq som er på høyde med skostørrelsen. I alle fall på en som har gått ut ungdomsskolen, noe det ser ut til at saken på bildet har gjort.

Forutinntatt? Jeg?

Du er ikke gutt, er du?

;)

Skrevet

Heh - skulle likt å se den andre siden der og gitt *s*

Pen kropp ihvertfall; og dama er enten ekshibisjonist eller ei berte med stort forbedringspotensial mht. iq og eq.

Skrevet

Wow:-)

(lurer på om det er mulig å snakke fornuftig med henne også)

Skrevet

Du er ikke gutt, er du?

;)

Nei, men både Hawkwind og Mrxx sier det samme som meg. :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er absolutt ingenting å si på den rumpa - ei heller resten av kvinnens bakside. :)

Skrevet

Man kan mene hva man vil om antrekket - men kroppen var MEGET flott:-)

Skrevet

Forutinntatt? Jeg?

Og hvem bryr seg om det i et slikt tilfelle?

:-)

Skrevet

Men det er ikke sikkert at det var prate jeg ville om jeg fikk henne på to-manns hånd:-)

Gjest Baugspryden
Skrevet

Det er absolutt ingenting å si på den rumpa - ei heller resten av kvinnens bakside. :)

Og jeg skjønner ikke dem som med en gang må rakke ned på damas intelligens?

Det går fint an å være både intelligent og vakker.

:)

Gjest kårehansen
Skrevet

Men du finner ingen person med normal eller god IQ (for ikke å snakke om EQ) som kler seg slik.

Gjest trompetguri
Skrevet

Selvsagt går det an, men tviler nå sterkt på at det gjelder denne dama om hun faktisk går sånn kledd. Men fin var hun jo. Og gutter, enkle som de er sikler jo på alt fint, selv om de oser lav IQ, eller er hore eller hva. Helheten har liksom lite å si for dere, bare det er fint å se på.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er klart: Hvis man ikke har det selv må man jo ta de som har det for et eller annet, og da gjerne et eller annet syltynt om intellekt. :)

Skrevet

Men det er ikke sikkert at det var prate jeg ville om jeg fikk henne på to-manns hånd:-)

*Hehe* Nei, hun egner seg sikkert til det formålet du har i tankene. ;o)

Skrevet

Ikke helt enig der - fremstilte det som ett av to alternativer.

Er dama ekshibisjonist, er hun trolig smartere enn gjennomsnittet som har kledd seg slik.

Men er hun ikke ekshibisjonist, er hun trolig litt sånn platinablånn ;-)

Gjest Baugspryden
Skrevet

Det er klart: Hvis man ikke har det selv må man jo ta de som har det for et eller annet, og da gjerne et eller annet syltynt om intellekt. :)

Jeg greier ikke å føle sjalusi ovenfor, eller rakke ned på de som har noe jeg ikke har, av indre eller ytre kvaliteter.

Er det noe galt med meg?

;)

laguna1365380434
Skrevet

Hun var mycket sexy. Det ser selv jeg som dame.

Jeg hadde jaggu kledd meg sånn jeg også om baksiden hadde vært like smukk! ;-)

Gjest Baugspryden
Skrevet

Hun var mycket sexy. Det ser selv jeg som dame.

Jeg hadde jaggu kledd meg sånn jeg også om baksiden hadde vært like smukk! ;-)

Ok.

Men jeg tror ikke du ville spasert i det antrekket i byen..

Eller?

;)

Gjest Baugspryden
Skrevet

Forutinntatt? Jeg?

Vil du tro det samme om IQ-en til en mann som er vakker og sexy?

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...