Gå til innhold

Nozinan


Gjest manda

Anbefalte innlegg

For noen måneder siden tok min datter på 17 år alle Nozinan tablettene mine på en gang ca. 50 5mgtabletter, i tillegg tok hun 3 - 4 Maxalt migrenetabletter og ca. 8 paracettabletter, dette etter å ha inntatt store mengder med alkohol. Jeg oppdaget dette ca. 10 timer senere og hun kom raskt på legevakten og derfra på sykehus. Hun har fått bra oppfølging og alt har gått bra men av og til lurer jeg på om dette kan ha gitt henne noen varige men som ikke vises nå. Hun er en flott jente, sosial og flink både på skolen og i idrett og det virker som dette var ikke planlagt, ukontollert et eller annet men jeg slipper ikke tankene fra hva kunne ha skjedd og hvilken senskader dette kan ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dette er helt sikkert ufarlig med tanke på senskader.

Enkelte tar døgndoser på over 1000 mg Nozinan.

En engangsdose på 250 mg er helt ufarlig selv om hun sikkert ble trøtt og svært groggy en lang stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...