Gjest Baugspryden Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Eller er det mye sant i dette? http://www.load.dk/pic/picstor.php?id=2083 0 Siter
Hawkwind Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Tja, de eneste som -bulker- kjerrene sine på jobben her er damene ihvertfall. Til gjengjeld får de færre fartsbøter ;-) 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Tja, de eneste som -bulker- kjerrene sine på jobben her er damene ihvertfall. Til gjengjeld får de færre fartsbøter ;-) Regner med å få en del *pepper* også i dag, i hvertfall på tråden til gutta. 0 Siter
Goliath Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 he-he.... Husker for mange år siden da vi nettopp hadde kjøpt ny bil (hun er nå en eks, men ikke av den grunn:-), så ble også vår bil seende slik ut etter et par uker. Og det var ikke jeg som satt bak rattet når det hendte - for å si det slik:-) 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 he-he.... Husker for mange år siden da vi nettopp hadde kjøpt ny bil (hun er nå en eks, men ikke av den grunn:-), så ble også vår bil seende slik ut etter et par uker. Og det var ikke jeg som satt bak rattet når det hendte - for å si det slik:-) Det _kan_ faktisk være noe _i_ den påstanden.. 0 Siter
rose23 Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Hvorfor opererer mange forsikringsselskap med høyere priser for menn tro...? hmmm. Hvor mange av de som omkommer i trafikken hvert år er menn tro...? Hmmm... Jeg har hatt lappen i ti år og har aldri forårsaket en krasj. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Tja, de eneste som -bulker- kjerrene sine på jobben her er damene ihvertfall. Til gjengjeld får de færre fartsbøter ;-) Kvinner er dessuten innblandet i langt færre alvorlige ulykker! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Hvorfor opererer mange forsikringsselskap med høyere priser for menn tro...? hmmm. Hvor mange av de som omkommer i trafikken hvert år er menn tro...? Hmmm... Jeg har hatt lappen i ti år og har aldri forårsaket en krasj. Samme her. Men å kræsje og bulke er jo to ulike ting, tror dessverre kvinner er verre til å småbulke bilene sine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.