Gå til innhold

trump-sveis til de små

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det forbauser meg ikke ett sekund om amerikanere kjøper tupeer til babyene sine før de får eget hår. Ikke ett sekund.

Men akkurat den på bildet er forhåpentligvis bare tull. :o)

Skrevet

Joda, det finnes en side hvor man kan bestille tupeer til babyen, og tupeene er etter det jeg kan huske laget i samme stil som håret til diverse kjendiser :o) Husker dessverre ikke adressen til siden..

Skrevet

Det forbauser meg ikke ett sekund om amerikanere kjøper tupeer til babyene sine før de får eget hår. Ikke ett sekund.

Men akkurat den på bildet er forhåpentligvis bare tull. :o)

Det er en farsott på gang med å sende bilde til beste/olde/tippoldeforeldre ute på landet. Den eldre garde er ikke helt forberedt på at noen skal være så frekke å sette parykk på ungen når de sender det første bildet av den nye.

Da blir det kanskje "Oh my god!...." osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...