Gjest maaaamiii Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Hvilket hotel er nærmest Rockefeller: Thon Astoria eller Thon Munch? 0 Siter
Lucretia Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Total strekning fra Astoria: 1,28 Km Total strekning fra Munch: 0,71 Km 0 Siter
Gjest maaamiii Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Lucretia skrev (På 2.10.2006 den 8.02): Total strekning fra Astoria: 1,28 Km Total strekning fra Munch: 0,71 Km Takker for det nøyaktige svaret! Men hvor fant du ut dette, er det evt. et kart jeg kan se på? 0 Siter
Gjest gulesider Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 maaamiii skrev (På 2.10.2006 den 8.08): Takker for det nøyaktige svaret! Men hvor fant du ut dette, er det evt. et kart jeg kan se på? www.gulesider.no kart kjørerute 0 Siter
Lucretia Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 maaamiii skrev (På 2.10.2006 den 8.08): Takker for det nøyaktige svaret! Men hvor fant du ut dette, er det evt. et kart jeg kan se på? jeg brukte finn.no kartsøk, og lag reiserute. Og fant adressene på nettsidene til thonhotels.no og rockefeller.no 0 Siter
Gjest maaamiii Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Lucretia skrev (På 2.10.2006 den 8.20): jeg brukte finn.no kartsøk, og lag reiserute. Og fant adressene på nettsidene til thonhotels.no og rockefeller.no takk for tipset 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Nå ligger Rockefeller fryktelig sentralt i byen, så uansett hvor i sentrum du finner hotell har du kort og enkel vei. 0 Siter
Gjest maaamiii Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 ShitDiddelyDo skrev (På 2.10.2006 den 8.29): Nå ligger Rockefeller fryktelig sentralt i byen, så uansett hvor i sentrum du finner hotell har du kort og enkel vei. Ja. Men retningssansen min er så dårlig at jeg vil være sikker på at jeg befinner meg nærmest mulig slik at jeg ikke klarer å rote meg så mye vekk. + at det å ferde seg rundt i oslo etter en konsert midt på natta ikke er det safeste man kan gjøre, som ung lovende kvinne - har jeg skjønt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 maaamiii skrev (På 2.10.2006 den 9.25): Ja. Men retningssansen min er så dårlig at jeg vil være sikker på at jeg befinner meg nærmest mulig slik at jeg ikke klarer å rote meg så mye vekk. + at det å ferde seg rundt i oslo etter en konsert midt på natta ikke er det safeste man kan gjøre, som ung lovende kvinne - har jeg skjønt. Neida. Oslo er en trygg by. I hvert fall midt i sentrum. Men jeg kan anbefale Hotell Opera nede ved sentralbanestasjonen. Da har du en godt befolket gate hele veien til og fra Rockefeller. God frokost har de også. 0 Siter
Gjest maaamiii Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 ShitDiddelyDo skrev (På 2.10.2006 den 9.28): Neida. Oslo er en trygg by. I hvert fall midt i sentrum. Men jeg kan anbefale Hotell Opera nede ved sentralbanestasjonen. Da har du en godt befolket gate hele veien til og fra Rockefeller. God frokost har de også. Tusen takk, jeg skal sjekke ut det God frokost er det viktigste:P Men trenger ikke pay-tv eller minibar så det lønner seg kanskje med et budget hotell.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.