Gå til innhold

erfaring med nokia 6111?

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

Vurderer å kjøpe ny telefon for det er så elendig lyd i den jeg har når jeg snakker i telefonen. veldig fornøyd med den ellers da men.. (samsung E530)

så synes jeg nokia 6111 er så utrolig fin.. men ser den har fått noe negativ kritikk på div tester...så; er det noen som har noen erfaringer de vil dele med meg? hadde blitt veldig takknemmelig isåfall =)

Gjest har selv 6280
Skrevet

Vi bestilte den til vår datter .... returnerte den ganske fort.

Det finnes ikke noe minnekort til den, kun det minnet som sitter i telefonen 32Mb tror jeg det var. Så hun fikk ikke lastet ned noe særlig musikk, bilder og videoer.

Den hadde også samme programmeringsfeil som de sliter med på 6280 da vi fikk den.

Så vi fikk levert den inn igjen, og byttet til Sony Ericsson W810i, DET var telefon det :). Vi har alltid vært Nokia-fan, men heretter blir det kun Sony Ericsson på oss etter å ha sett flere av de telefonene.

lalala1365380457
Skrevet

Vi bestilte den til vår datter .... returnerte den ganske fort.

Det finnes ikke noe minnekort til den, kun det minnet som sitter i telefonen 32Mb tror jeg det var. Så hun fikk ikke lastet ned noe særlig musikk, bilder og videoer.

Den hadde også samme programmeringsfeil som de sliter med på 6280 da vi fikk den.

Så vi fikk levert den inn igjen, og byttet til Sony Ericsson W810i, DET var telefon det :). Vi har alltid vært Nokia-fan, men heretter blir det kun Sony Ericsson på oss etter å ha sett flere av de telefonene.

hvilken programeringsfeil er det da?

er ikke så opptatt av minnet egentlig, har mp3 spiller utenom..

er veldig fornøyd med samsung selv, men det var liksom ingen av deres design som fristet..

Gjest har selv 6280
Skrevet

hvilken programeringsfeil er det da?

er ikke så opptatt av minnet egentlig, har mp3 spiller utenom..

er veldig fornøyd med samsung selv, men det var liksom ingen av deres design som fristet..

Meldingssentralen gir feil klokkeslett på mottatte meldinger (veldig vesentlig for oss iallefall), ordboken lagrer ikke alle ord.

Den var også veldig sånn plastaktig.

Siden du ikke skal bruke den til musikk, ikke bryr deg om "egne" ringetoner, ikke tar bilder med telefonen, ikke filmer med den, så er den helt sikkert grei til å ringe med.

lalala1365380457
Skrevet

Meldingssentralen gir feil klokkeslett på mottatte meldinger (veldig vesentlig for oss iallefall), ordboken lagrer ikke alle ord.

Den var også veldig sånn plastaktig.

Siden du ikke skal bruke den til musikk, ikke bryr deg om "egne" ringetoner, ikke tar bilder med telefonen, ikke filmer med den, så er den helt sikkert grei til å ringe med.

tar noen få bilder innimellom, har behov for å lagre 2-3 mp3 sanger som ringetone.. ellers ikke så stort behov for den til annet enn sms, mms og ringing..

så på en sånn test av amobil lrnoe(??) at de også syntes den var litt skramlete..

Gjest har selv 6280
Skrevet

tar noen få bilder innimellom, har behov for å lagre 2-3 mp3 sanger som ringetone.. ellers ikke så stort behov for den til annet enn sms, mms og ringing..

så på en sånn test av amobil lrnoe(??) at de også syntes den var litt skramlete..

Jeg er enig i det ja, skramlete eller plastikk-aktig.

lalala1365380457
Skrevet

Jeg er enig i det ja, skramlete eller plastikk-aktig.

ok, tusen takk for svar =) setter pris på å høre folks erfaringer :)

Gjest theoline
Skrevet

Jeg har en sådann telefon, i rosa ikke mindre..

Har ikke hatt den så lenge, så egentlig ikke så mye jeg kan si.

Uvant med Nokia siden jeg hadde Sony Ericson fra før, men venner meg til det.

Slet med meldings skrivingen i starten, uvant opplegg og ukjente knapper, men det har også gått seg til.

Nå bruker ikke jeg telefonen som mp3 spiller, ikke tar jeg mye bilder med den, ikke filmer jeg, så til mitt bruk er telefonen mitt i blinken, er foreløpig veldig fornøyd!

lalala1365380457
Skrevet

Slet med meldings skrivingen i starten, uvant opplegg og ukjente knapper, men det har også gått seg til.

Nå bruker ikke jeg telefonen som mp3 spiller, ikke tar jeg mye bilder med den, ikke filmer jeg, så til mitt bruk er telefonen mitt i blinken, er foreløpig veldig fornøyd!

hørtes veldig ut som akkurat den bruken jeg trenger den til =) tusen hjertelig takk for svar =D

lalala1365380457
Skrevet

forresten, har du merket noe til hvordan batterikapasiteten er? Ok?

Gjest theoline
Skrevet

forresten, har du merket noe til hvordan batterikapasiteten er? Ok?

Batterikapasiteten er utrolig mye bedre enn på min gamle, varer jo i flere dager jo, he he!

Fra spøk til alvor så har jeg snakket i timesvis uten at det har gått noe særlig ned på batteriet, så batteriet tror jeg er bra nok!

lalala1365380457
Skrevet

Batterikapasiteten er utrolig mye bedre enn på min gamle, varer jo i flere dager jo, he he!

Fra spøk til alvor så har jeg snakket i timesvis uten at det har gått noe særlig ned på batteriet, så batteriet tror jeg er bra nok!

det høres bra ut, så at noe av kritikken var at batteriet hadde lav kapasitet, men det var en test som var gjort for noen måneder siden, kan jo hende de har forbedret den siden da.. =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...