Gå til innhold

Gave til far på 50 år!!

Anbefalte innlegg

hjernetrimmern
Skrevet

Trenger hjelp fra dere...

Min far blir 50 år nå i disse dager, og skal ha stort selskap.

Men jeg har ennå ikke funnet ut hva jeg skal kjøpe til han.

Han har det meste, og ønsker seg ingen spesielle ting!

Han er veldig glad i å fiske på sommeren, men han ønsket seg ingen fiskesaker.Har det han trenger!

Han liker ikke å lese heller...så dette er ikke lett!!

Noen tips anyone???

Gjest et par ting
Skrevet

Trenger han skjerf eller hansker til vinteren? Ullteppe til kalde kvelder og netter? God kaffe eller nye strømper.

Gjest hos oss
Skrevet

Er det noe av turutstyret hans som kunne bli skiftet ut med noe nytt og moderne? Det har skjedd _mye_ med primuser / kokeapparater, soveposer, telt, ryggsekker, regntøy, goretexsko osv de siste årene. Så selv om det han har virker, kan noe nytt veie en tiendedel og fungere mye bedre.

Skal han ha stort selskap, bør han uansett si til de nærmeste hva han kan tenke seg å få, for alle vil gi gave.

Gavekort / abonnement på magasiner, reiser, resturantbesøk, kino/konserter/teater. God drikke.

Digitalt kamera / ny printer / utstyr til dette?

Skrevet

Om han ikke liker å lese så finnes det mange flotte praktbøker å få kjøpt da. Hva med noe av Lars Monsen? Han skriver jo om fiske og villmarksliv og sånt, det må da være midt i blinken?

Skrevet

Hva med en kurv med div.? Litt ekstra god mat, frukt, vin e.annen god drikke, god såpe, after shave osv....

laguna1365380434
Skrevet

Spekepølse, god sennep, øl og fjøl?

Ny jekk?

Tøfler?

Abonement på fiskeblad?

Sånn f.eks.

:-)

Gjest pittpottnøtt
Skrevet

Enn om du lager et klippekort til han...med masse forskjellige "klipp" som han kan bruke etterhvert...

Eks:

1 klipp med ei flaske rødvin

1 klipp med et favorittblad

1 klipp med besøk på kafe` eller resturant.

1 klipp med picnicktur

1 klipp med kinobesøk

osv osv

Dette var bare noen tips på klippene...det er du som kjenner faren din best på hva som passer han.

Jeg har selv laget et slikt klippekort til mannen min som han fikk. Det var et kort med 15 klipp med masse av hans favoritter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...