Gå til innhold

Er det blodinnen i meg,eller surrer det helt?

Anbefalte innlegg

Gjest Baugspryden
Skrevet

Har aldri vært så ille som de siste månedene.Alzheimer er vel en sykdom som inntreffer i litt høyere alder?

Et råd: Prøv å ikke bekymre deg over evt diagnoser.

Det viktige er å få dette utredet.

(Noen av disse sykdommene som er nevnt, _kan_ starte i 40- 50 årsalderen. Men det _trenger_ ikke å være noe av dette som gir de symptomene du har.)

Skrevet

Stress kan gi slike symptomer, ganske vanlig faktisk og det kan henge i lenge etter at du føler at du ikke er streset lenger også.

Men det er lurt å ta en tur til legen, dette kan jo være symptoner på så mangt.

Forøvrig skal visst blåbær være svært bra for mye, også bedre hukommelse:-)

Ei spiseskje hver dag holder:-)

Gjest Baugspryden
Skrevet

Stress kan gi slike symptomer, ganske vanlig faktisk og det kan henge i lenge etter at du føler at du ikke er streset lenger også.

Men det er lurt å ta en tur til legen, dette kan jo være symptoner på så mangt.

Forøvrig skal visst blåbær være svært bra for mye, også bedre hukommelse:-)

Ei spiseskje hver dag holder:-)

Fornuftig og opplysende svar!

Jeg visste ikke at slike symptomer kunne henge i i en periode etter at en stressperiode er over.

Greit å vite.

:)

Gjest ikke lett dette her
Skrevet

Tanken har slått meg.Har hatt noen heftige år med mye stress,men tingene har roet seg i det siste..

"Har hatt noen heftige år med mye stress,men tingene har roet seg i det siste.."

Det har du meg også. Og jeg har aldri rotet så mye som nå.

Jeg legger mest merke til at jeg glemmer ting jeg da, og at jeg har lett for å skrive feil, stokke om bokstavene i ordene osv.

Jeg merker også at jeg kan få svært så korte svimmelhetsanfall, de vare i bare et par sekunder hvor jeg føler at rommet rundt meg roterer. Kjenner nesten som om jeg faller, men jeg gjør det aldri.

Jeg tror for min del at jeg har hatt altfor mye stress i altfor mange år, jeg har strekt grensene for mye og nå som livet har blitt roligere og kroppen ikke hele tiden trenger å gå på høygear så dukker disse problemene opp.

Jeg håper virkelig det er som jeg tror, slik at ved mer fred og ro at en vil komme tilbake til normalen igjen.

Kanskje en tur til legen hadde vært på sin plass, du :)

Skrevet

Har aldri vært så ille som de siste månedene.Alzheimer er vel en sykdom som inntreffer i litt høyere alder?

Det kan du få fra midt i tredveårene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...