Gå til innhold

Slamring av dører i borettslag

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fuji1365380447

Hvis man vil ha et lydløst liv, så må man bo i enebolig på landet.

Alle som bor i by og blokk må regne med en del bråk fra andre mennesker som lever livet sitt.

Å klage på slamring av dører er helt "Hulda-nedenunder" spør du meg...

Kanskje du kan gjøre som Narvestad i "Borettslaget", og lage noen fine oppslag i oppgangen...?

;-)

Foreslå at det installeres slike "dørlukkere" ala butikker og banker, slik at dørene glir sakte igjen.

Vet ikke hvordan det funker i borettslag, men man har vel generalforsamlinger etc der man kan foreslå bruk av fellesmidler? Trenger jo ikke bare være ny veranda som gir økt trivsel! ;-)

Annonse

Derfor er det bedre å bo i et eget hus - gjerne på landet :)

Nettopp :-)

Det går an å si fra at man reagerer på slamring av dører, men risikoen for å få sur respons er så avgjort tilstede.

*Fryder meg over å kunne lage så mye lyd jeg måtte ønske hele døgnet *

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...