Gå til innhold

Om rompa mi, så ikke les hvis du tror det er ekkelt

Anbefalte innlegg

Gjest Flau tema = ingen navn
Skrevet

Jeg har i løpet av det siste halvåret fått to merkelige "kuler" i endetarmsåpningen. Er noe klumpaktig innenfor huden. blør litt av og til når jeg er på nr 2 besøk.

Hva kan dette være? Hva kommer det av, og hvordan fjerner man det?

Er ikke aktiv på analsex, eller noe annet sex for tiden...

Gjest Flystripa
Skrevet

Hemoroider? Det er ganske vanlig.

Du bør kanskje bestille en legetime.

Gjest gå på apoteket
Skrevet

Hemorider. Kjøp salve på apoteket.

Gjest Baugspryden
Skrevet

Kan være hemoroider.

Hør på apotek for effektive stikkpiller uten resept.

God bedring!

:)

Skrevet

Hemoroider? Det er ganske vanlig.

Du bør kanskje bestille en legetime.

Legetime? Aldri i verden om jeg tør å vise fram rompa til legen, for noe sånt! Da tror jeg heller jeg lever med det..

Skrevet

Kan være hemoroider.

Hør på apotek for effektive stikkpiller uten resept.

God bedring!

Hvorfor får man slike da? Spørs om jeg tør å spørre om det på apoteket, kan man bestille på nett?

Gjest Lalalalaina
Skrevet

Legetime? Aldri i verden om jeg tør å vise fram rompa til legen, for noe sånt! Da tror jeg heller jeg lever med det..

Jeg har vært direkte syk i anal-området en gang. Måtte pent vise meg frem for flere leger og studenter. Du overlever det også! :)

Gjest Baugspryden
Skrevet

Hvorfor får man slike da? Spørs om jeg tør å spørre om det på apoteket, kan man bestille på nett?

Hemorroider kan komme av treg mage.

Slike stikkpiller finner du selv i hyllene på apoteket (tror jeg). Kan sikkert også bestilles over nett.

Gjest Aviaana
Skrevet

Legen har nok sett en del hemoroider i sin praksis. Han kommer ikke til å synes dette er noe spesielt rart eller flaut.

Men om du heller foretrekker å leve med dine hemoroider....

Gjest Alcus Anal
Skrevet

Kjøp Alcus Anal salve.. Det går også ann å kjøpe en annen salve, men husker ikke hva den heter.. Om du er alene på apoteket så går det jo ann å spørre.. Skjønner godt at det ikke er noe kult å be om å få analkrem.. jeg sørger for å ikke si det så høyt ihvertfall... Lykke til

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg skjønner godt at du synes det er pinlig, og vil helst unngå legebesøk eller å spørre på apoteket. Det blir alltid anbefalt å oppsøke lege for sånt, men ingen kan tvinge deg.

Det ser ut til at de fleste her mener det kan være hemorroider (og det vil nok jeg også tro). Det finnes en krem som heter Sheriproct, den finner du i hyllene på apoteket selv. Jeg mener at den er i en hvit forpakning med noe lilla eller rosa på.

Og husk, det er ikke like farlig å si "jeg skulle hatt en tube sheriproct", som "jeg skulle hatt noe for utvekstene i rumpa mi" ;)

Skrevet

Jeg skjønner godt at du synes det er pinlig, og vil helst unngå legebesøk eller å spørre på apoteket. Det blir alltid anbefalt å oppsøke lege for sånt, men ingen kan tvinge deg.

Det ser ut til at de fleste her mener det kan være hemorroider (og det vil nok jeg også tro). Det finnes en krem som heter Sheriproct, den finner du i hyllene på apoteket selv. Jeg mener at den er i en hvit forpakning med noe lilla eller rosa på.

Og husk, det er ikke like farlig å si "jeg skulle hatt en tube sheriproct", som "jeg skulle hatt noe for utvekstene i rumpa mi" ;)

Tusen takk for bra svar! Lettere å spørre etter en bestemt salve ja. Takk igjen! :)

Skrevet

..du kan jo late som om det er til bestefar du handler hemmoridesalve.. ;)

Gjest Baugspryden
Skrevet

..du kan jo late som om det er til bestefar du handler hemmoridesalve.. ;)

Den var smart!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...