Gå til innhold

Tannbehandling dekket av ulykkesforsikring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går man frem for å få dekket tannbehandling gjennom ulykkesforsikring?

Jeg har vært så uheldig å ødelegge en tann når jeg falt og tannlegen sa dette var en forsikringssak.

Er det noen som har erfaringer med slikt?

Gjest Flystripa
Skrevet

Du tar kontakt med forsikringsselskapet (finn polisenr først) og forklarer saken/skriver hva som har skjedd. Opplys om hvem som er din tannlege.

Skrevet

Du tar kontakt med forsikringsselskapet (finn polisenr først) og forklarer saken/skriver hva som har skjedd. Opplys om hvem som er din tannlege.

Takk skal du ha.

Skal ta kontakt med forsikringsselskapet i løpet av dagen.

Skrevet

Min tannskade ble dekket av reiseforsikringen. Den gjelder bare du er borte hjemmefra.

Skrevet

Min tannskade ble dekket av reiseforsikringen. Den gjelder bare du er borte hjemmefra.

Min tannskade skjedde hjemme, så da kan nok ikke reiseforsikringen brukes.

Jeg kunne egentlig tenkt meg å bare betalt det av egen lomme for å slippet alt styret med forsikringsselskapet, men siden tannlegen ønsker at det skal gå gjennom forsikringen får jeg vel høre på vedkommende =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...