Gå til innhold

Hvordan blir uka?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Min blir visst travel... Jeg har sagt ja til to ekstravakter, og så skal jeg jobbe i helgen.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

De to yngste ungene er på høstferie hos besteforeldre, så det blir en rolig uke.

Det er luxus og bare ha selv å stelle om morgenen og kunne dra rett på jobb uten og måtte innom barnehagen.

hare1365380455
Skrevet

De to yngste ungene er på høstferie hos besteforeldre, så det blir en rolig uke.

Det er luxus og bare ha selv å stelle om morgenen og kunne dra rett på jobb uten og måtte innom barnehagen.

Her er det ikke høstferie før i neste uke. Nyt rolige morgener! :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Her er det ikke høstferie før i neste uke. Nyt rolige morgener! :)

Det skal jeg:)

Gjest The one and only
Skrevet

denne uken blir som alle de andre ukene.

men neste uke derimot,blir travel. børsdagsbesøk og masse stress...

liten leilighet+ stooor familie= børsdagsbesøk over flere dager:(

Skrevet

Skal jobbe mandag, tirsdag, onsdag og torsdag. Onsdag skal begge jentene være hjemme, og vi skal vel leke ute sammen med andre nabobarn som er hjemme, tenker jeg.

I kveld er det FAU møte på skolen for min del, og i morgen kveld skal jeg på styremøte i barnekoret som alle tre er med i.

Tror ikke mannen min har noen planer om kvelden.

Lørdag reiser vi på høstferie!

Skrevet

Relativt rolig på jobbfronten.

Men har en bunke CD-plater lang som et vondt år jeg har påtatt meg å anmelde på frivillig basis; så kveldene vil nok gå med til det i stor grad både denne og de neste ukene.

Gjest Shira12
Skrevet

Starten på uka blir rolig.

Så kommer niesa mi, og jeg har sagt hun kan få her hos meg litt, uken etter skal hun nemlig sove her noen dager. Så da blir det liv i leiren, hun er ett aktivt lite skjønt vesen :o)

Sambo skal kjøpe på kveldstid også, så han kommer jeg ikke til å se så mye til.

Skrevet

Jeg jobber i dag, og så drar jeg på høstferie i morgen tidlig.

Kommer hjem i helga.

Skrevet

Jeg har vært på jobb i kveld (dvs drukket litt øl på youngstorget). Traff dessuten en gammel kjenning på trikken idag som debuterer på kinolerretet om en og en halv uke :) Hyggelig.

Men fremover: Imorgen kommer en fyr fra Skeidar og skal titte på sengen vår (en drøy uke etter at vi kjøpte den så oppdaget vi at to av beina under var blitt skeive. oops). Så da skal jeg være hjemme og ta ham imot.

Ellers har jeg for tiden hjemmeeksamen som skal leveres på fredag. Blir jeg ferdig med den i god tid, så blir det antakeligvis litt flytting av stæsj. Er nå 2 uker igjen til jeg må levere fra meg nøklene til gamle leiligheten.

Fredag kommer ei venninne til Oslo, og vi skal på ei messe, pga hun skal se etter ting til butikken som hun har tenkt å starte. Sannsynligvis drar hun hjem samme dag pga hun fikk ikke barnevakt til over natta.

Såå.... blir det drekking i helja! =D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...