Gjest The one and only Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 må være helt blåst eg..(!) kongefamilien bryr meg midt i ...,men alikavell.. har håkon og mette marit fått en sønn? hva heter så denne lille prinsen? sikkert ur-gammel nyhet,men eg har alvorlig talt ikke fått det med meg... litt av en uengasjert norsk statsborger..ja eg vet! 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Han må da være året snart? Han heter forøvrig Sverre Magnus. 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Leser du ikke aviser? ....eller i det minste gått forbi en Narvesen-kiosk med avis- og bladstativer omtrent på den tida prinsen ble født! ;-) 0 Siter
Gjest The one and only Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Leser du ikke aviser? har vel oversett det då! sitter meg ikke ned å leser om de såkalte kongelige akurat. det var jo en grunn for at jeg spurte:) 0 Siter
Gjest The one and only Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Han må da være året snart? Han heter forøvrig Sverre Magnus. åkkay...takk for ett enkelt svar i allefall.. 0 Siter
Gjest The one and only Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 ....eller i det minste gått forbi en Narvesen-kiosk med avis- og bladstativer omtrent på den tida prinsen ble født! ;-) øhh...nei...då hadde eg ikke spurt:) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Oj, snakk om å være litt bortreist De fikk en sønn i november 05 som heter Sverre Magnus. 0 Siter
Gjest klipp og lim fra kongehuset.no Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Oj, snakk om å være litt bortreist De fikk en sønn i november 05 som heter Sverre Magnus. Prins Sverre Magnus Prins Sverre Magnus ble født 3. desember 2005 på Rikshospitalet i Oslo, og er sønn av Deres Kongelige Høyheter Kronprinsen og Kronprinsessen. Prinsen er den tredje i arverekken til Tronen etter sin far og søster, Hennes Kongelige Høyhet Prinsesse Ingrid Alexandra 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 har de fått enda en sønn??? hva i all verden!! 0 Siter
morsan Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 øhh...nei...då hadde eg ikke spurt:) Ja, skjønner det! *S* Men litt rart at du ikke har fått med deg noe som helst om den nye prinsen, da, det var såpass behørig dekket både i aviser og på TV, at det skal godt gjøres å ikke få det med seg! ;-) Man trenger ikke akkurat være abonnent på Se & Hør for å få med seg dette. 0 Siter
puttelull Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Kan vel si at du er "litt" bortreist", ja;-) Prins Sverre Magnus ble født 3. desember 2005, så nyheten er faktisk snart 1 år...*knis* 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Oj, snakk om å være litt bortreist De fikk en sønn i november 05 som heter Sverre Magnus. Det var vel i desember? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1159801837' post='3319884] Det var vel i desember? Ja, det tror jeg du har rett i. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, det tror jeg du har rett i. He he. Jeg leste det bare under her! *Blush* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.