Gå til innhold

Ang - duppeditter og nips og smågaver....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble inspirert av svigermortråden lenger ned her.

Jeg kjøpte nye flotte tekopper her om dagen -svære som man kan stikke hele hue nedi om man vil - men det betyr at noe i skapet må ut....

Så gubben lempet ut det som var der - for at vi skulle sortere - kopper med skår i, kopper som det bare er to og tre igjen av etc. etc. - ja og kopper med reklame på og sånn :)

*sukk* hvor begynner man?

Den ene koppen med skår i, fikk vi av barnebarnet vårt i bryllupet. etc etc.

og jeg bare SÅ øya til den eldste datra da jeg tenkte å kaste den....

...så det står der da - på benken.

Og teen smaker litt rart.

Skrevet

Med en så stor kopp kan du vel lagre noen av de gamle koppene OPPI den i skapet!

Ellers ville jeg ha kastet kopper med reklame på først.

Kopp fra barnebarn kan f eks brukes til å ha penner i ved siden av PC'en.

Gjest forstår deg godt
Skrevet

Fine (mht affeksjon) krus med sprekk kan brukes til å ha penner i, binders, skruer..

Så kaster du noen krus uten affeksjonsverdi (selv om de ikke er ødelagte), slike du har kjøpt rimelig eller fått i reklame..

Og så har du plass til de fine nye krusene.

Skrevet

Du trenger ikke å kaste disse koppene. Gjem dem i kjeller eller loft :-)

Skrevet

Du trenger ikke å kaste disse koppene. Gjem dem i kjeller eller loft :-)

Ja det var det da - - jeg ønsker meg et sånt hus :)

Skrevet

Med en så stor kopp kan du vel lagre noen av de gamle koppene OPPI den i skapet!

Ellers ville jeg ha kastet kopper med reklame på først.

Kopp fra barnebarn kan f eks brukes til å ha penner i ved siden av PC'en.

Det var lurt :)

Skrevet

Uthus, da? ;O)

Skrevet

Har du ikke hytte i Sverige, da?

Eller husker jeg feil?

Skrevet

Har du ikke hytte i Sverige, da?

Eller husker jeg feil?

Du husker nok feil .) Skulle hatt det også - hehe

Skrevet

Uthus, da? ;O)

Har en bod i 2.etasje - full -og utebod -full. Jeg tror jeg kaster det med reklame og beholder barnebarnkoppen .)

Skrevet

Du husker nok feil .) Skulle hatt det også - hehe

;-)

Mener bare å hsuke at du i en tråd skrev om all vinen du hadde hatt med hjem fra bilferie på kontinentet, men at dere ikke tok den med inn i Norge, men hadde et "depot" der som du så hentet hjem fra i små porsjoner.

Dette fordi det var lov å ha med større kvanta vin mellom EU-lan enn derfra og inn til Norge.

Har du campingvogn, da? *S*

Skrevet

;-)

Mener bare å hsuke at du i en tråd skrev om all vinen du hadde hatt med hjem fra bilferie på kontinentet, men at dere ikke tok den med inn i Norge, men hadde et "depot" der som du så hentet hjem fra i små porsjoner.

Dette fordi det var lov å ha med større kvanta vin mellom EU-lan enn derfra og inn til Norge.

Har du campingvogn, da? *S*

mamma og pappa har hytte i Sverige :)

Skrevet

mamma og pappa har hytte i Sverige :)

Åja! :-) Vanskelig å ta med seg en eske med gamle kopper dit, ja! *S*

Litt lettere å sette igjen noen vinflasker.... :-)

Gjest feng shui
Skrevet

Dumt å binde seg til ting. Kopper og kar med skår skal kastes i følge feng shui.

Mine skap ble romslige etter at jeg begynte å praktisere den læren. Deilig er det, jeg gjentar stadig mantraet "rydder plass til det nye".

Samtidig kvittter du deg med gammelt mentalt skrot også.

Prøv. det virker!

Skrevet

Åja! :-) Vanskelig å ta med seg en eske med gamle kopper dit, ja! *S*

Litt lettere å sette igjen noen vinflasker.... :-)

hihi - ja det er sikkert. De kom med siste kvote til oss i går forresten :) Det begynner å bli en stund siden ferien...

Skrevet

Dumt å binde seg til ting. Kopper og kar med skår skal kastes i følge feng shui.

Mine skap ble romslige etter at jeg begynte å praktisere den læren. Deilig er det, jeg gjentar stadig mantraet "rydder plass til det nye".

Samtidig kvittter du deg med gammelt mentalt skrot også.

Prøv. det virker!

JEG vet det virker - leser om god og dårlig Chi selv - hehe, -men når alle hater meg for det -så vet jeg ikke helt....:)

Skrevet

hihi - ja det er sikkert. De kom med siste kvote til oss i går forresten :) Det begynner å bli en stund siden ferien...

Opplever du mye "svinn" ved å få hjem vinen på den måten, eller? *S*

Skrevet

Opplever du mye "svinn" ved å få hjem vinen på den måten, eller? *S*

Nei - det ender vel med at vi må kjøre noe ned igjen til dem - og drekke det opp.

Skrevet

En på jobben hadde med 20 krus tror jeg, han hadde rydda i skapet hjemme.

Skrevet

"*sukk* hvor begynner man?"

Man begynner med en hammer! *gnir meg i hendene*

Alvorlig: Kast alt som ikke har affeksjonsverdi. Det må da være noe? Vær litt streng. ;o)

Kopper med affeksjonsverdi, som ikke egnes til å drikkes av lenge, brukes til penneholdere, kaktuser eller andre småplanter eller pakkes sirlig inn i papir og legges i boden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...