Gå til innhold

Ang - duppeditter og nips og smågaver....

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Hehe* Da jeg begynte å bli såpass husvarm at jeg begynte å gå i skapene til min kjære fant jeg et helt ordinært krus med avslått hank. Jeg spurte forsiktig om han hadde det kruset hadde en spesiell affeksjonsverdi for ham. det hadde ikke det og han lo høyt da jeg utbrøt:"Men da kan du vel bare kaste det?!" ;o)

Men jeg er like håpløs som deg, enkelte ting kan bare IKKE kastes, selv om de har hakk og skår.

Gjest Elextra
Skrevet

Vi hadde en skikkelig opprydning i skapene for et par år siden. Vi delte alt i tre deler: Det som skulle stå i skapene, det som kunne kastes (en god del), og det som av ulike grunner skulle spares. Sistnevnte ble satt i kasser på loftet.

Gjest feng shui
Skrevet

JEG vet det virker - leser om god og dårlig Chi selv - hehe, -men når alle hater meg for det -så vet jeg ikke helt....:)

Jeg kvitter meg med ting i hemmelighet og skjønner ingenting de få gangene noen spør etter forsvunne ting. "Nei, det har jeg ikke sett...."

Knuselige ting kan også settes på kanten av benken og gå i gulvet med et brak - sant?

Skrevet

Jeg kvitter meg med ting i hemmelighet og skjønner ingenting de få gangene noen spør etter forsvunne ting. "Nei, det har jeg ikke sett...."

Knuselige ting kan også settes på kanten av benken og gå i gulvet med et brak - sant?

*noterer ivrig*

Skrevet

Jeg klarer ikke å hive noe dersom det ikke er ødelagt. Men jeg er flink til å pakke bort og sette i kjelleren, og til å gi bort ting uten affeksjonsverdi til loppis. Men kaste brukbare ting- ikke denne jenta nei. Da får jeg vondt i sjela...

Skrevet

Jeg klarer ikke å hive noe dersom det ikke er ødelagt. Men jeg er flink til å pakke bort og sette i kjelleren, og til å gi bort ting uten affeksjonsverdi til loppis. Men kaste brukbare ting- ikke denne jenta nei. Da får jeg vondt i sjela...

Samme her....Mor og far solgte sitt STORE hus i sommer -og flyttet til en moderne leilighet....hvem tror du stod og plukket med seg ting de skulle kaste? *sukk*

Skrevet

Samme her....Mor og far solgte sitt STORE hus i sommer -og flyttet til en moderne leilighet....hvem tror du stod og plukket med seg ting de skulle kaste? *sukk*

Sånn har jeg gjort også. Kjekt å ha! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...