Lillemus Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 *Hehe* Da jeg begynte å bli såpass husvarm at jeg begynte å gå i skapene til min kjære fant jeg et helt ordinært krus med avslått hank. Jeg spurte forsiktig om han hadde det kruset hadde en spesiell affeksjonsverdi for ham. det hadde ikke det og han lo høyt da jeg utbrøt:"Men da kan du vel bare kaste det?!" ;o) Men jeg er like håpløs som deg, enkelte ting kan bare IKKE kastes, selv om de har hakk og skår. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Vi hadde en skikkelig opprydning i skapene for et par år siden. Vi delte alt i tre deler: Det som skulle stå i skapene, det som kunne kastes (en god del), og det som av ulike grunner skulle spares. Sistnevnte ble satt i kasser på loftet. 0 Siter
Gjest feng shui Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 JEG vet det virker - leser om god og dårlig Chi selv - hehe, -men når alle hater meg for det -så vet jeg ikke helt.... Jeg kvitter meg med ting i hemmelighet og skjønner ingenting de få gangene noen spør etter forsvunne ting. "Nei, det har jeg ikke sett...." Knuselige ting kan også settes på kanten av benken og gå i gulvet med et brak - sant? 0 Siter
flisa Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Jeg kvitter meg med ting i hemmelighet og skjønner ingenting de få gangene noen spør etter forsvunne ting. "Nei, det har jeg ikke sett...." Knuselige ting kan også settes på kanten av benken og gå i gulvet med et brak - sant? *noterer ivrig* 0 Siter
Osiris Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg klarer ikke å hive noe dersom det ikke er ødelagt. Men jeg er flink til å pakke bort og sette i kjelleren, og til å gi bort ting uten affeksjonsverdi til loppis. Men kaste brukbare ting- ikke denne jenta nei. Da får jeg vondt i sjela... 0 Siter
flisa Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Skrevet 4. oktober 2006 Jeg klarer ikke å hive noe dersom det ikke er ødelagt. Men jeg er flink til å pakke bort og sette i kjelleren, og til å gi bort ting uten affeksjonsverdi til loppis. Men kaste brukbare ting- ikke denne jenta nei. Da får jeg vondt i sjela... Samme her....Mor og far solgte sitt STORE hus i sommer -og flyttet til en moderne leilighet....hvem tror du stod og plukket med seg ting de skulle kaste? *sukk* 0 Siter
Osiris Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Samme her....Mor og far solgte sitt STORE hus i sommer -og flyttet til en moderne leilighet....hvem tror du stod og plukket med seg ting de skulle kaste? *sukk* Sånn har jeg gjort også. Kjekt å ha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.