Gå til innhold

Dårlig kundeservice hos expert

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sommer leverte jeg mobiltelefonen min til reperasjon hos Expert. De skulle bare ta et par uker, men nå har det gått snart tre måneder og har fortsatt ikke hørt noe fra dem. Jeg har skrevet flere mail, men får ikke noe svar fra dem..har ringt mange ganger og, men de tar ikke telefonen..hva skal jeg gjøre? Utrolig irriterende!! Det er jo såå respektløst når de ikke gidder å svare kunder som har spørsmål om hvorfor det tar så lang tid..

Skrevet

Hva du skal gjøre? Hva med å møte opp personlig i butikken..? *forundret*

Skrevet

Hva du skal gjøre? Hva med å møte opp personlig i butikken..? *forundret*

He he.. hadde det vært meg så hadde jeg kverka de for lenge siden;)

Gjest lag rabalder
Skrevet

Jeg hadde møtt opp personlig i butikken og laga så mye oppstyr at alle kundene rundt meg fikk høre hvor lenge jeg hadde venta på telefonen...

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1159810183' post='3320085]

He he.. hadde det vært meg så hadde jeg kverka de for lenge siden;)

Ja, jeg skulle veldig gjerne møtt opp der! Problemet er bare at jeg har flyttet til en annen by langt unna siden i sommer..

Skrevet

Ja, jeg skulle veldig gjerne møtt opp der! Problemet er bare at jeg har flyttet til en annen by langt unna siden i sommer..

Send en torpedo! ;)

Gjest så enkelt er det
Skrevet

Først leser du litt i lovverket som omhandler oss forbrukere og våre rettigheter (Forbrukerkjøpsloven, finnes på lovdata.no). Så oppdager du at der er paragrafer som til sier at du skulle hatt ny mobil for lengst siden det tok så lang tid. Så tropper du opp i butikken, klare for å "lese dem teksten, altså paragrafene som viser rettighetene dine. Så forteller de antakeligvis at mobilen din har ligget klar i et par måneder og ventet på at du skulle hente den. Og så bli alle happy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...