Gå til innhold

Fritid.

sammfunnskritiker

Anbefalte innlegg

sammfunnskritiker
Skrevet

Hva gjør dere når dere har fritid?

Alene?

Sammen med partneren?

Sammen med Barna?

To kvelder etter hverandre her på nett, får meg til å bli dårlig.

Hvorfor er dørstokk-milen så lang i hverdagen?

Skrevet

Vi (sambo og jeg) går gjerne en tur. F.eks. i skog, park, eller bare rundt i gatene her. Eller vi spiller x-box. Eller ser tegnefilm. Eller film. Har sex. Dusjer sammen... eller noe sånn.

Alene blir det enten pc eller tv.

har ikke barn.

Skrevet

Når jeg har fritid...

...trener jeg aeribic, går lange turer, rydder og ordner i rot på gulv og i skap, vasker klær og leilighet, hører på musikk, lager til søte og koslige overraskelser til kjæresten ;), sitter litt på nettet, maler/tegner (skal også begynne å sy klær)...

det er så altfor mye å gjøre at jeg får ikke tid... huff..

Skrevet

Når jeg har fritid...

...trener jeg aeribic, går lange turer, rydder og ordner i rot på gulv og i skap, vasker klær og leilighet, hører på musikk, lager til søte og koslige overraskelser til kjæresten ;), sitter litt på nettet, maler/tegner (skal også begynne å sy klær)...

det er så altfor mye å gjøre at jeg får ikke tid... huff..

Aaah, glemte et par ting. Må si det samme som Lucretia, jeg spiller x-box (og playstation)... sex blir det lite av siden han er i militæret :(

Skrevet

Fritid?? Hva er det???

I "fritida" jobber jeg stort sett. Enten med skole, deltidsjobb eller "husarbeid".

Har jeg ikkeno av dette, så trener jeg, sitter på nett, ser tv/film eller møter venner.

Skrevet

Tja. Vi hadde et par timer å slå ihjel i kveld, så vi syklet en tur til sentrum, drakk en kopp kaffe og syklet hjem igjen.

Jeg har hjemmekontor, så jeg har lav terskel for å komme meg ut av huset om ettermiddagen. Orker ikke å sitte inne hele dagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...