Gå til innhold

Faen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bergensera vant:-( Jaja, de er ett poeng bak uansett.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er bare bra. Bergenserne må svi. La dem tro de klarer det. Jeg håper de leder 2-0 når det står 10 minutter igjen av siste kamp mens RBK ligger under, for så å slippe inn 3 kjappe etter at de har tatt seieren på forskudd og hele byen er i gledesrus - sånn at de virkelig får nedturen.

Bergenserne skal svi, og virkelig svie vil de først kjenne hvis de faktisk tror gullet er i boks for så å ryke. :)

Skrevet

HEIA BRANNNN!!!!!

No ska eg faen meg sette meg på toget å komme meg hem te byn å feire

*he, he*

Skrevet

Det er bare bra. Bergenserne må svi. La dem tro de klarer det. Jeg håper de leder 2-0 når det står 10 minutter igjen av siste kamp mens RBK ligger under, for så å slippe inn 3 kjappe etter at de har tatt seieren på forskudd og hele byen er i gledesrus - sånn at de virkelig får nedturen.

Bergenserne skal svi, og virkelig svie vil de først kjenne hvis de faktisk tror gullet er i boks for så å ryke. :)

Bra poeng!

Skrevet

Så er det bare å vinne resten av kampene, så er det 100% sikkert at Brann vinner serien...

Gjest Strawberryblonde
Skrevet

"Tro at vi klarer det"? Vi klarer det. Punktum.

Skrevet

Så er det bare å vinne resten av kampene, så er det 100% sikkert at Brann vinner serien...

Åh, jeg gleder meg til RBK banker breikjeftene på hjemmebane. Skal bli meg en sann fryd:-)

Skrevet

Hva har du greie på, musikeren?

Ikke har du greie på politikk, og ikke har du greie på fotball heller. Går det kun i standard blues changes?

Skrevet

Hva har du greie på, musikeren?

Ikke har du greie på politikk, og ikke har du greie på fotball heller. Går det kun i standard blues changes?

Tenker du på at de to poeng, og ikke ett, bak?

Sånn bortsett fra det mener jeg at en ikke trenger å ha så veldig greie på det ene eller det andre bare en har sterke meninger.

Skrevet

Tenker du på at de to poeng, og ikke ett, bak?

Sånn bortsett fra det mener jeg at en ikke trenger å ha så veldig greie på det ene eller det andre bare en har sterke meninger.

Joda, det har du jo selvsagt rett i.

På den annen side er det litt too much når man uten å skjemmes, går ut og flagger RBK-sympatier.

Skrevet

"Tro at vi klarer det"? Vi klarer det. Punktum.

jaaaada. klart det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...