Gjest opptatt av helse Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Når det danner seg svart farge/belegg nederst på dusjforhenget, er dette mugg? Isåfall er det nok å vaske forhenget, eller bør det byttes ut. Noen som vet?? 0 Siter
keinstein Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Det er jordslag, eller nærmere bestemt tåresopp. En temmelig livskraftig organisme. Det tyder på at det står for mye vann og fukt der for lenge. Mulig for dårlig ventilasjoan og for dårlig renhold. Fjernes kanskje med kost og jif, og så klorin for å bleke vekk skjolder. Men ikke sikkert det blir bra. Soppen eter seg til og med inn i keramikk, under glasuren. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Tatt i betraktning av at nytt er nesten "gratis" sammnlignet med jobben du må gjøre for å kanskje bli kvitt det - så hadde jeg kjøpt ny gardin. 0 Siter
Gjest Så lenge alt er enkelt.. Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Tatt i betraktning av at nytt er nesten "gratis" sammnlignet med jobben du må gjøre for å kanskje bli kvitt det - så hadde jeg kjøpt ny gardin. Bruk og kast, ikke vask. Ikke tenk på miljøet. 0 Siter
Gjest opptatt av helse Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Tatt i betraktning av at nytt er nesten "gratis" sammnlignet med jobben du må gjøre for å kanskje bli kvitt det - så hadde jeg kjøpt ny gardin. Det er det jeg kommer til å gjøre. Takk for svar:-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Bruk og kast, ikke vask. Ikke tenk på miljøet. Det er ikke så miljøvennlig å bruke sterke vaskemidler heller - noe man ville måttet bruke mengder av for å få bort dette. 0 Siter
Gjest opptatt av helse Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Bruk og kast, ikke vask. Ikke tenk på miljøet. Driver lite med bruk og kast, og kildesorter som bare det, men av og til strekker ikke tid og krefter til. Sånn er det bare... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.