Gå til innhold

mugg???

Gjest opptatt av helse

Anbefalte innlegg

Gjest opptatt av helse
Skrevet

Når det danner seg svart farge/belegg nederst på dusjforhenget, er dette mugg? Isåfall er det nok å vaske forhenget, eller bør det byttes ut. Noen som vet??

Skrevet

Det er jordslag, eller nærmere bestemt tåresopp.

En temmelig livskraftig organisme.

Det tyder på at det står for mye vann og fukt der for lenge. Mulig for dårlig ventilasjoan og for dårlig renhold.

Fjernes kanskje med kost og jif, og så klorin for å bleke vekk skjolder. Men ikke sikkert det blir bra. Soppen eter seg til og med inn i keramikk, under glasuren.

Gjest Persille
Skrevet

Tatt i betraktning av at nytt er nesten "gratis" sammnlignet med jobben du må gjøre for å kanskje bli kvitt det - så hadde jeg kjøpt ny gardin.

Gjest Så lenge alt er enkelt..
Skrevet

Tatt i betraktning av at nytt er nesten "gratis" sammnlignet med jobben du må gjøre for å kanskje bli kvitt det - så hadde jeg kjøpt ny gardin.

Bruk og kast, ikke vask. Ikke tenk på miljøet.

Gjest opptatt av helse
Skrevet

Det er det jeg kommer til å gjøre. Takk for svar:-)

Gjest Persille
Skrevet

Det er ikke så miljøvennlig å bruke sterke vaskemidler heller - noe man ville måttet bruke mengder av for å få bort dette.

Gjest opptatt av helse
Skrevet

Driver lite med bruk og kast, og kildesorter som bare det, men av og til strekker ikke tid og krefter til. Sånn er det bare...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...