Gå til innhold

Hvordan kan man lese logg på blink og smn?

Anbefalte innlegg

Gjest 2foreldre
Skrevet

Datteren chatter med eldre gutter/menn og hun er mindreårig. Dette er ingen uskyldig lek, men svært alvorlig. Både sex, rus ovs? Hun skjuler alt for oss. Har fått råd om å sjekke hva hun holder på med. Men hvordan kan vi det? OBS! Dette er ikke av nyskjerrighet, men langt mer alvorligere ting.

Skrevet

Snakke med henne?

Tror det er logg på msn under programmet mappe i C:\Programfiler, evt. under brukerens programdata - dersom det er loggfunksjon på msn, da (jeg bruker et annet messengerprogram, så jeg vet ikke 100% sikkert). Jeg ville imidlertid i det aller lengste forsøkt å unngå å gå gjennom denne, det er et ikke rent lite tillitsbrudd fra dere som foreldre, som nok ikke vil medføre noe godt dersom hun allerede er i opposisjon til dere. (Og, ja, jeg skjønner at hun nok har forbrutt seg mot _deres_ tillit, men det er vel ofte en del av det å skulle bli voksen, dessverre.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...