Gjest 2foreldre Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Datteren chatter med eldre gutter/menn og hun er mindreårig. Dette er ingen uskyldig lek, men svært alvorlig. Både sex, rus ovs? Hun skjuler alt for oss. Har fått råd om å sjekke hva hun holder på med. Men hvordan kan vi det? OBS! Dette er ikke av nyskjerrighet, men langt mer alvorligere ting. 0 Siter
birdie Skrevet 2. oktober 2006 Skrevet 2. oktober 2006 Snakke med henne? Tror det er logg på msn under programmet mappe i C:\Programfiler, evt. under brukerens programdata - dersom det er loggfunksjon på msn, da (jeg bruker et annet messengerprogram, så jeg vet ikke 100% sikkert). Jeg ville imidlertid i det aller lengste forsøkt å unngå å gå gjennom denne, det er et ikke rent lite tillitsbrudd fra dere som foreldre, som nok ikke vil medføre noe godt dersom hun allerede er i opposisjon til dere. (Og, ja, jeg skjønner at hun nok har forbrutt seg mot _deres_ tillit, men det er vel ofte en del av det å skulle bli voksen, dessverre.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.