Gå til innhold

Dokument 2: Truet til taushet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av alt som kan gjøre en fly forbannet i dette programmet, er utvilsomt Stolteberg og Støhres svik mot alt Norge er bygd på være det som er hardest og fordøye.

Burde ha avskjed i unåde av Kongen i statsråd begge to.

Gjest anonym i frykt for terror :P
Skrevet

Har du merket at det bare er menn som demonstrerer? der kan man se hvilken plass kvinnene har i samfunnet.

Muslimene må jo være hjernevasket... drive å drepe folk og brenne ned hus på denne måten... herregud.. er det rart vi greier alle under en kam? Det har de jo sørget for selv!

Skrevet

Har du merket at det bare er menn som demonstrerer? der kan man se hvilken plass kvinnene har i samfunnet.

Muslimene må jo være hjernevasket... drive å drepe folk og brenne ned hus på denne måten... herregud.. er det rart vi greier alle under en kam? Det har de jo sørget for selv!

Kvinner=møkk og søppel i disse kulturene. Det er vel noe de aller fleste etterhvert har fått med seg.

Liksom at vold, krig, nød og elendighet er noe som preger nesten alle land hvor islamismen har slått rot.

Skrevet

Synes ikke Bondevik eller Høybråten gjorde noen bedre figurer...

Gjest anonym i frykt for terror :P
Skrevet

Kvinner=møkk og søppel i disse kulturene. Det er vel noe de aller fleste etterhvert har fått med seg.

Liksom at vold, krig, nød og elendighet er noe som preger nesten alle land hvor islamismen har slått rot.

Er nesten så jeg har lyst å pakke dem inn i turbanen dems, henge dem på dorull-holderen og tørke meg i rævva med dem :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Norske myndigheter/regjeringa må ha gjort utrolig mye dumt i forbindelse med denne saken.

Skrevet

De styrer ikke lenger Norge.

Skrevet

Er nesten så jeg har lyst å pakke dem inn i turbanen dems, henge dem på dorull-holderen og tørke meg i rævva med dem :)

Høres ikke bra ut for hemmoroidene:)

Skrevet

Norske myndigheter/regjeringa må ha gjort utrolig mye dumt i forbindelse med denne saken.

Sammenlignet med den danske statsminister Fogh Rasmussens håndfaste og solide holdninger og ytringer gjennom hele konflikten, er det så en har lyst til å gjemme seg i skam over å være norsk.

Skrevet

Det er nesten flaut og være norsk når man ser dette nå i ettertid.

Stoltenberg og Gahr Støre er en skam for landet. Høybråten og Bondevik er jo halvveis mullaher selv, så der kan man ikke vente så mye.

Den norske redaktørstand burde også skamme seg for sin feige opptreden.

Og hva skal vi si om norske politikere som med viten og vilje har invitert denne galskapen hit til landet?

Noe kommer det kanskje ut av denne dokumentaren; At stadig flere innser at det før eller siden må komme til et oppgjør med islam og muslimer.

Skrevet

Temmelig enig med deg her ja..

Jeg kan ikke skjønne hvorfor vi, til og med i vårt eget land skal "krype" for dem på den måten stoltenberg og co synes og mene...

Jeg ser selv hvordan det praktiseres i et "hjem", har et par på hybel hos meg der han er muslim og hun er norsk.. Huff tror jeg stopper her, blir så fly!! når jeg tenker på det:)

Skrevet

Stoltenberg og Gahr Støre er en skam for landet. Høybråten og Bondevik er jo halvveis mullaher selv, så der kan man ikke vente så mye.

Og hva skal vi si om norske politikere som med viten og vilje har invitert denne galskapen hit til landet?

Noe kommer det kanskje ut av denne dokumentaren; At stadig flere innser at det før eller siden må komme til et oppgjør med islam og muslimer.

Desverre har du nok helt rett i det siste. Spørsmålet er vel i grunn abre om vi hadde vært best tjent med å ta oppgjøret nå, og ikke om 50 år hvor det vil bety slutte for all moderne vestlig sivilisasjon.

Skrevet

Håper veeeldig mange kanskje ser litt mer av sånne programmer, de er jo helt sprø de folka der når man sier dem imot osv...

jeg irriterer meg fryktelig over at vi i norge lar oss skremme til taushet, og verst av alt er rosegutten med pekefingeren og hans disipler!:)

Skrevet

Håper veeeldig mange kanskje ser litt mer av sånne programmer, de er jo helt sprø de folka der når man sier dem imot osv...

jeg irriterer meg fryktelig over at vi i norge lar oss skremme til taushet, og verst av alt er rosegutten med pekefingeren og hans disipler!:)

Vi får håpe at riktig mange så programmet, og at de skjønner hvilken konfliktsky, ryggesløs pusling vi har til statsminister.

Skrevet

Vi får håpe at riktig mange så programmet, og at de skjønner hvilken konfliktsky, ryggesløs pusling vi har til statsminister.

Ja, sviket var godt dokumentert og vinklet i programmet.

Skrevet

Ikke mer å forvente av religiøse tullebukker.

Skrevet

Jeg synes det er skremmende at så få (det virker iallfall sånn) ikke ser at dette faktisk er en reell fare..

Skrevet

Jeg synes det er skremmende at så få (det virker iallfall sånn) ikke ser at dette faktisk er en reell fare..

Tospannet Stoltenberg\Støre har jo på rekordtid greid å rive ned de tradisjonelt gode forbindelsene vi har hatt til både USA og Israel.

Som kompensasjon er det tydligvis all verdens terrorregimer vi nå skal være allierte med.

Skrevet

Tospannet Stoltenberg\Støre har jo på rekordtid greid å rive ned de tradisjonelt gode forbindelsene vi har hatt til både USA og Israel.

Som kompensasjon er det tydligvis all verdens terrorregimer vi nå skal være allierte med.

Har en sterk mistanke om at det blir en heller kortlivet affære:)

Tror nok mange er temmelig lei både av denne grunn + en god del andre grunner:)

*glede seg til nytt valg* ;)

Skrevet

PST .de har ikke turban -det er det de fredelige Sihkene som har...tror jeg da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...