Gå til innhold

Dokument 2: Truet til taushet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sterk mistanke om at det blir en heller kortlivet affære:)

Tror nok mange er temmelig lei både av denne grunn + en god del andre grunner:)

*glede seg til nytt valg* ;)

Desverre er det jo tre år til folket kan bringe denne regjeringen dit den hører hjemme..på søppelhaugen. Spørsmålet blir om Norge på det tidspunkt har noen som helst troverdighet igjen blandt siviliserte stater.

Med dagens tempo i ødeleggelsen av gode bilaterale forhold ser det stygt ut.

Skrevet

Ikke mer å forvente av religiøse tullebukker.

Presten i programmet ga jo en viss indikasjon på det ja.

Skrevet

Desverre er det jo tre år til folket kan bringe denne regjeringen dit den hører hjemme..på søppelhaugen. Spørsmålet blir om Norge på det tidspunkt har noen som helst troverdighet igjen blandt siviliserte stater.

Med dagens tempo i ødeleggelsen av gode bilaterale forhold ser det stygt ut.

Ikke sikkert de sitter 3 år til:)

Får jo leve i håpet:)

Skrevet

Ikke sikkert de sitter 3 år til:)

Får jo leve i håpet:)

Ja, det går jo an å håpe på at Halvorsen og Haga blir lei av å suge Stoltenberg, slik at trekantforholdet sprekker:)

Skrevet

Ja, det går jo an å håpe på at Halvorsen og Haga blir lei av å suge Stoltenberg, slik at trekantforholdet sprekker:)

De har vel nådd toppen av det som er lovlig når det kommer til brutte løfter.. dessuten tror jeg de er invadert av en eller annen utenomjordisk bakterie eller noe sånt, som har forandret dem temmelig mye ifra det de var FØR makta tok dem;)

Jeg stemte aldri på dem, men litt mer fornuft hadde de iallfall før de forsvant inn i sin egen soria moria eventyrverden;)

Skrevet

Søren og, jeg fikk sett programmet. Noen som tilfeldigvis vet om det kommer i reprise ?

Skrevet

Stoltenberg, Støre, Bondevik og Høybråten burde være særdeles flaue over hva de sa og gjorde i denne saken.

Det er tilnærmet landssvik etter min mening.

Kokkvold er derimot en mann jeg bare får mer og mer respekt for.

Gjest tjjaa...
Skrevet

Det som forundret meg mest er at det ikke har fått juridiske konsekvenser for de muslimene som startet spetakkelet. De hadde med seg tegninger til Midt-Østen de hadde laget selv.

Ellers synes jeg kritikken mot politikerne godt kunne nyanseres mer. Eller min mening var utenriksministeren den som tabbet seg mest ut.

Man vet jo hvor galne disse ekstremistene er. Da var det unødvendig av avisene å provosere for mye, selv om de ikke gjorde ikke noe galt da. Det forkastlige gjorde de og myndighetene først da de bad om unnskyldning.

Etter min mening kan man ikke kritisere de politikerne og andre som mente at sterke provokasjoner var unødvendig.

Og da kommer enda en tabbe fra utenriksministeren inn: forsøke å glatte over i stedet for å forlange skadeerstatning fra de regjeringene i de land de norske ambassader ble skadet/brent. Regjeringen viste at å skremme til taushet nytter for galne muslimer. De burde lært av dansk regjering.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...