Gå til innhold

Angrer på hårfarge...

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

For en uke siden farget jeg håret mitt. Jeg er egentlig mørk blond men har nå en rød/brun farge. Fargen er egentlig veldig fin, men jeg savner min tidligere farge... Dumme meg valgte selvfølgelig styrke 3 (dvs "evig") og lurer nå på om det er noe middel eller sjampo f.eks. jeg kan bruke for å få frem min egentlige hårfarge igjen?? Jeg vil helst ikke gå til frisører og ordne det for det blir så forferdelig dyrt uten håper på tips fra dere... Noen som vet???

Fortsetter under...

Gjest brownies
Skrevet

Hvis du skal ha håret lysere igjen, vil det være best å dra til frisøren - de må avfarge det.

Hvis ikke du vil prøve å bleke det selv da...kan være litt risky.

Eller prøve å leve med den nye fargen, eller evt farge det en annen farge - kanskje du ville bli mer fornøyd med en vanlig brunfarge?

Gjest Lille my i dag
Skrevet

Det som sliter minst på håret er å farge det på nytt. Bleking sliter helt sinnsykt. Dessuten får du ikke din egen farge ved bleking eller avfarging, blir bare lysere, og gjerne ikke så pent.

Farg i en farge som ligner mest mulig på din egen, så lar du det bare vokse ut igjen, uten å måtte tenke på ettervekst.

Skrevet

Been there, done that;)

Du kan ta avfarging hos frisør (ikke gjør det selv), men det er dyrt og resultatet varierende.

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg kjøpt meg en pakke med striper og hette og tatt blonde (ikke lyseblonde) striper i det og fortsatt til min egen farge hadde kommet frem... Ta da stiper i din egen hårfarge...

Goog luck

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...