Gå til innhold

Diva Cup, Moon cup, Alve.etc.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte ÆSJ først -men så er jeg så nysgjerrig - så jeg kjøpte en -og jeg er "hekta" :)

Samme her. Har alltid sverget til tampong, men det blir det ikke heretter, nei!

Skrevet

temmelig full ja. Men heldigvis bare første natt. Eller etter at jeg reiser meg fra senga om morgenen :P

Uff, jeg blør vel mer enn gjennomsnittet, jeg da.

Det var etter at jeg begynte med mooncup jeg ble oppmerksom på hvor mye jeg egentlig blør.

Jeg tømmer mooncupen 4 - 5 dager første mensdag. Den er faktisk helt full da. Ellers tømmer jeg 2 - 3 ganger daglig resten av perioden.

Skrevet

Hmmm... Da skal hun være fortrolig med kroppen sin. Jeg hadde aldri klart å få den inn som femtenåring.

Men det koster jo ikke så mye å forsøke.

Man vasker den med såpe og vann ved hvert skift, og koker den etter at mensen er over.

Hmm... Hva når man er på jobb/skole og må skifte på offentlig toalett med felles vasker? Kan jo ikke skylle den da?

*skeptisk* ;)

candyqueen_83
Skrevet

Hmm... Hva når man er på jobb/skole og må skifte på offentlig toalett med felles vasker? Kan jo ikke skylle den da?

*skeptisk* ;)

Enten kan du ha med en flaske vann i veska og bare skylle litt,eller bruke våtservietter/dopapir å tørke med. Eller så kan du bare helle ut,putte den inn igjen og skylle den neste gang

Skrevet

Kjøpte på divacup.com. Betalte vel rundt 230 kr tilsammen tror jeg. Fort deg å bestille,du kommer ikke til å angre :)

Der kjøpte jeg også. Fantastisk produkt, har brukt det i 3 år nå og harikke rørt et bind eller en tampong på den tiden.

Skrevet

Jeg har divacup, bestilt fra Canada.

Men skulle jeg kjøpt idag, ville jeg kjøpt mooncup på ebay, for da kommer man under 200-kronersgrensen.

Divacupen min kom i en liten anonym konvolutt og jeg betalte ingen toll.

Skrevet

Divacupen min kom i en liten anonym konvolutt og jeg betalte ingen toll.

Nei, men du kjøpte den jo for tre år siden. Det gjorde jeg også, og da kostet den under 200 kroner.

Skrevet

mooncup.co.uk er den billigste jeg fant iallefall.

Og den er bare virkelig helt fantastisk. Ikke en voldsom utgift hvis du ikke får det til, men tenk å spare inn på alt av bind og tampong-utgifter de neste årene, så er den kjapt nok spart inn hvis du liker den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...