Gå til innhold

Yves Rocher- leveringstid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med leveringstid fra Yves Rocher? Bestilte varer derfra den 22. og fikk bekreftelse samme dag. Men varene har ikke kommet enda. Det går jo kjappere å få varer fra Strawberrynet som sender fra Hong Kong......

candyqueen_83
Skrevet

Tror yves rocher sender ut til alle som har bestilt innen en viss periode samtidig,så det kan ta sin tid. 1-4 uker ca..

Skrevet

Tror yves rocher sender ut til alle som har bestilt innen en viss periode samtidig,så det kan ta sin tid. 1-4 uker ca..

Ojsann- trodde det gikk fortløpende jeg. Får bare vente da. Har de bra varer? Har aldri bestilt noe derfra tidligere?

Gjest Flystripa
Skrevet

Ojsann- trodde det gikk fortløpende jeg. Får bare vente da. Har de bra varer? Har aldri bestilt noe derfra tidligere?

Jeg liker ikke YR. Dritt, og masse billige lokketilbud. "Kryss av for en grønn veske", "sjekk alle loddene og se om du har vunnet" - blæh!

Skrevet

Jeg liker ikke YR. Dritt, og masse billige lokketilbud. "Kryss av for en grønn veske", "sjekk alle loddene og se om du har vunnet" - blæh!

Det ligger nok an til at dette var første og siste bestilling derfra ja. Har aldri forsøkt noe som helst derfra tidligere. Men det gjenstår å se hva jeg vil synes om produktene! :)

Skrevet

Jeg bestilte via nett derfra en gang - varene kom aldri.

Ojsann, selv om du fikk ordrebekreftelse? Bra at betalingsmåten var faktura da og ikke med VISA.

candyqueen_83
Skrevet

Det ligger nok an til at dette var første og siste bestilling derfra ja. Har aldri forsøkt noe som helst derfra tidligere. Men det gjenstår å se hva jeg vil synes om produktene! :)

Men er dere medlemmer da? Man må jo være det for å bestille..

Skrevet

Men er dere medlemmer da? Man må jo være det for å bestille..

Jeg registrerte meg med kundeprofil ja, så det skulle være i orden.

Skrevet

Det tar mellom 1-2 uker. Er stort sett fornøyd med YR. Kjøper mest når de har tilbud og det har de rett som det er ;-)

Skrevet

Det tar mellom 1-2 uker. Er stort sett fornøyd med YR. Kjøper mest når de har tilbud og det har de rett som det er ;-)

Godt å høre at noen er fornøyde! :) Jeg er litt spent på når varene kommer og på kvaliteten.

Gjest Rosadiosa
Skrevet

Næmmæn, har du bestilt deg rosa vesker nå da! ;o)

Masse fine gratisting de lokker med, men kosmetikken de selger er bare dritten, billignips de selger til dobbel pris.

Skrevet

Ojsann, selv om du fikk ordrebekreftelse? Bra at betalingsmåten var faktura da og ikke med VISA.

Ja jeg fikk ordrebekreftelse. Etter å ha gitt opp og vente sendte jeg er sur mail og ba dem stryke meg som kunde.

Skrevet

Næmmæn, har du bestilt deg rosa vesker nå da! ;o)

Masse fine gratisting de lokker med, men kosmetikken de selger er bare dritten, billignips de selger til dobbel pris.

Jeg hæler ikke rosa, så jeg har nok ikke bestilt rosa veske nei. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...