Gå til innhold

er det vanlig...


zera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Nei, det er ikke vanlig med Zyprexa. Det angis

På den annen side er det heller ikke totalt overraskende. Det er vanligere på en del andre neuroleptica, så at det en og annen gang skjer med Zyprexa også er å forvente.

Det skyldes en stigning av prolactin - hormonet som setter i gang melkeproduksjonen.

Legen din bør melde dette som en bivirkning til Statens legemiddelverk og til produsenten - Eli Lilly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjøner hva du mener ned og bli sjokket over dette, har selv opplevd det nor jeg var 14. Jeg tok det opp med legen min og han sa at det kunne være en bivirkning av de med. jeg gikk på, det gikk over etter en tid:-)

(P.S. jeg husker ikke hva de med. jeg gikk på da het.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...