Gå til innhold

Er dere flinke til å fremkalle bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke noe flink.

Jeg fremkalte noen som jeg skulle ha i album i sommer, men har enda ikke kjøpt album *treig*

Vi har skriver som jeg bruker litt, helst til A4 bilder som skal i ramme.

Ellers er jeg sløv... Men tar masse bilder, det gjør jeg.

Sånt sett var de "gamle" kameraene bedre.En MÅTTE fremkalle før en kunne sette i ny film ;o)

Hilsen

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• vin

18

• flisa

2

• Lillemus

2

• NeaNoor

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

hørtes veldig kjent ut den situasjonen.. jeg og hadde ikke fremkallt på flere år, helt til jeg så tilbudet til lefdal, da ble det plutselig bestillt over 100 stk.. supert tilbud, ble jo bare kostende en halvpart av det å fremkalle en vanlig 24bilders-film!

er visst noe med at ved bruk av en hjemmeprinter så vil bildene blekne etter noen år?!

Ja,kjempebillig og enkelt ;o)

Hilsen

Skrevet

Det er bra!

Kos deg med arbeidet med å sette dem inn i album da...

Det skal jeg ;o)

Skrevet

Vi har VELDIG gamle filmrullar liggande, dessverre. Har alltid så dårleg råd, så det blir nedprioritert :-(

Skrevet

Vi har VELDIG gamle filmrullar liggande, dessverre. Har alltid så dårleg råd, så det blir nedprioritert :-(

Kjedelig da.

Men det er jo i alle fall billigere å sende dem inn til en fotolab,en å gå i butikken å gjøre det...

Hilsen

Skrevet

Sånt sett var de "gamle" kameraene bedre.En MÅTTE fremkalle før en kunne sette i ny film ;o)

Hilsen

Neida, man måtte ikke fremkalle før man kunne sette i en ny film. :o) Man måtte bare ta filmrullen ut av kameraet, ikke fremkalle den.

Annonse

Skrevet

Jeg prøver innimellom, etter spesielle turer og sånt, å fremkalle de beste bildene og sette dem i album

Har også et album til hesten som jeg prøver å oppdatere fortløpende ang. starter på travbanen, så jeg må ta en runde igjen nå fra de siste 3-4 løpene.

Skrevet

Neida, man måtte ikke fremkalle før man kunne sette i en ny film. :o) Man måtte bare ta filmrullen ut av kameraet, ikke fremkalle den.

;o)

Skrevet

Sender inn bilder til kopiering 1-2 ganger i året. Blir helt matt hvis det hoper seg opp med bilder. Bruker bare printeren til bilder utenom bestilliger. Det lønner seg ikke å printe mange titalls bilder selv.

Skrevet

Sender inn bilder til kopiering 1-2 ganger i året. Blir helt matt hvis det hoper seg opp med bilder. Bruker bare printeren til bilder utenom bestilliger. Det lønner seg ikke å printe mange titalls bilder selv.

Det var det jeg tenkte.

Da dropper jeg innkjøp av printer ;o)

Hilsen

Skrevet

Det var det jeg tenkte.

Da dropper jeg innkjøp av printer ;o)

Hilsen

Det er veldig greit med printer i tillfelle du trenger noen bilder med en gang ;-)

Skrevet

Det er veldig greit med printer i tillfelle du trenger noen bilder med en gang ;-)

Joda;men har ikke hatt noen haste bilder enda ;o)

Det var dette med gutten,men det hasta jo ikke så veldig..

Føler at en anskaffer seg så mye rart,som bare ligger der å støver.

Har en slik stor printer/fax/kopimaskin stående her.

Kjøpte den sammen med en pc for 3 år siden;men har aldri prøvd den ;o)

PS:Koslig å se nicket ditt igej.Et av noen jeg husker fra "gamle dager".

Hilsen

Hilsen

Gjest theoline
Skrevet

Jeg er altfor flink til å både ta bilder og å fremkalle, etter at jeg anskaffet digitalkamera, blir rett å slett for billig og lettvint.

Men utfordringen står i det å få det inn i album, det er både tidkrevende og dyrt, spesielt fordi jeg limer inn for hånd og gjerne pynter litt i tillegg.

Har faktisk begynt å engste meg for at senere generasjoner ikke tar vare på de og kanskje hiver de, whæææææ...

Annonse

Skrevet

"Tror jeg revurderer ønske om å skaffe meg en slik,så lenge prisen er så lav,som hos Lefdal..."

Det samme tenker jeg. En ordentlig god photoskriver koster jo et par lapper, og papiret er jo heller ikke gratis.

"........................................"

Skrevet

Huff, nei, blir nesten litt flau nå...

Har bilder helt tilbake til 2003-2004 liggende på pc-en. Har leeenge hatt planer om å få fremkalt noen av bildene og kjøpe album å sette de inn i, men det blir bare med tankene..

Kanskje det skal bli mitt "graviditetsprosjekt"??

Skrevet

Har du en link til dette? Jeg finner jo Lefdal på nettet, men ikke der hvor en kan sende inn bilder til fremkalling.

Skrevet

"Tror jeg revurderer ønske om å skaffe meg en slik,så lenge prisen er så lav,som hos Lefdal..."

Det samme tenker jeg. En ordentlig god photoskriver koster jo et par lapper, og papiret er jo heller ikke gratis.

"........................................"

Ja , så får en heller vente de dagene det tar med fremkallingen..

Hilsen

Skrevet

Huff, nei, blir nesten litt flau nå...

Har bilder helt tilbake til 2003-2004 liggende på pc-en. Har leeenge hatt planer om å få fremkalt noen av bildene og kjøpe album å sette de inn i, men det blir bare med tankene..

Kanskje det skal bli mitt "graviditetsprosjekt"??

Alltid greit å ha liggende noen prosjekter!

Godt å høre at ikke alle er like flinke ;o)

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...