Gjest Frustrert frue Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Barna skal begynne på hockey skole, og der er det påbudt med hasbeskytter??? Hva er dette, fåes de kjøpt på sportsbutikker og sist men ikke minst er det dyrt??? Håper noen kan hjelpe? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Siden jeg aldri har spilt hockey (utover løkka) selv, er jeg ingen ekspert på utstyr, dog skriker du etter hockeyeksperter - og da svarer jeg. Jeg vil tro det er snakk om halsbeskytter. Ikke hasbeskytter. Hva det er? Det beskytter halsen mot skarpe skøyter. Kjipt å få strupen kutta over under kamp. Ja, i områder hvor det spilles hockey, altså i hele Oslo-området, Østfold, deler av Vestlandet og Trondheim, vil jeg tro du får tak i alt du er ute etter i de fleste sportsbutikker. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Det skal nok stå haLsbeskytter. http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____43775.aspx 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Siden jeg aldri har spilt hockey (utover løkka) selv, er jeg ingen ekspert på utstyr, dog skriker du etter hockeyeksperter - og da svarer jeg. Jeg vil tro det er snakk om halsbeskytter. Ikke hasbeskytter. Hva det er? Det beskytter halsen mot skarpe skøyter. Kjipt å få strupen kutta over under kamp. Ja, i områder hvor det spilles hockey, altså i hele Oslo-området, Østfold, deler av Vestlandet og Trondheim, vil jeg tro du får tak i alt du er ute etter i de fleste sportsbutikker. Ser for øvrig at det koster 199 kroner på XXL. 0 Siter
Gjest Frustrert frue Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Ser for øvrig at det koster 199 kroner på XXL. Skal selvfølgelig stå halsbeskytter ja...) Takk for det, da var det ikke så ille dyrt like vel da! Regnet med at de så ca slik ut, det jeg hadde forstilt meg... Da blir det XXL! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Skal selvfølgelig stå halsbeskytter ja...) Takk for det, da var det ikke så ille dyrt like vel da! Regnet med at de så ca slik ut, det jeg hadde forstilt meg... Da blir det XXL! Nei, ikke så dyrt, billig forsikring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.