Gå til innhold

Hockey experter her???

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Barna skal begynne på hockey skole, og der er det påbudt med hasbeskytter???

Hva er dette, fåes de kjøpt på sportsbutikker og sist men ikke minst er det dyrt???

Håper noen kan hjelpe?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Siden jeg aldri har spilt hockey (utover løkka) selv, er jeg ingen ekspert på utstyr, dog skriker du etter hockeyeksperter - og da svarer jeg.

Jeg vil tro det er snakk om halsbeskytter. Ikke hasbeskytter.

Hva det er? Det beskytter halsen mot skarpe skøyter. Kjipt å få strupen kutta over under kamp.

Ja, i områder hvor det spilles hockey, altså i hele Oslo-området, Østfold, deler av Vestlandet og Trondheim, vil jeg tro du får tak i alt du er ute etter i de fleste sportsbutikker.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Siden jeg aldri har spilt hockey (utover løkka) selv, er jeg ingen ekspert på utstyr, dog skriker du etter hockeyeksperter - og da svarer jeg.

Jeg vil tro det er snakk om halsbeskytter. Ikke hasbeskytter.

Hva det er? Det beskytter halsen mot skarpe skøyter. Kjipt å få strupen kutta over under kamp.

Ja, i områder hvor det spilles hockey, altså i hele Oslo-området, Østfold, deler av Vestlandet og Trondheim, vil jeg tro du får tak i alt du er ute etter i de fleste sportsbutikker.

Ser for øvrig at det koster 199 kroner på XXL.

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Ser for øvrig at det koster 199 kroner på XXL.

Skal selvfølgelig stå halsbeskytter ja...:o)

Takk for det, da var det ikke så ille dyrt like vel da! Regnet med at de så ca slik ut, det jeg hadde forstilt meg...

Da blir det XXL!

Skrevet

Skal selvfølgelig stå halsbeskytter ja...:o)

Takk for det, da var det ikke så ille dyrt like vel da! Regnet med at de så ca slik ut, det jeg hadde forstilt meg...

Da blir det XXL!

Nei, ikke så dyrt, billig forsikring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...