Gjest Princess Peach Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 http://offkilter.blogspot.com/2006/09/advertising-at-its-best.html Hmmm... 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Du bør ikke klikke deg inn på pussyblogging på denne linken... 0 Siter
Gjest Baugspryden Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Er det bilde av _deg_ der med tastaturet? Det skjønte jeg ikke før nå. Veltrent og smekker er du.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Hmmm, se der ja, hmmmm Say no more, say no more! *wink wink, nudge nudge* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Er det bilde av _deg_ der med tastaturet? Det skjønte jeg ikke før nå. Veltrent og smekker er du.. Ja, det kan du jo bare tro... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Det var reklamen sin det! *Nammis* Jajamennsann. Når jeg tenker på det, så kom det faktisk en fyr i arbeidstøy og ringte på her i morges, og jeg åpnet i bare morgenkåpa. Hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.