Gå til innhold

Søstredrapene planlagt!

Anbefalte innlegg

Gjest tekanne
Skrevet

Det tror jeg!

Faren og broren har sikkert planlagt det sammen i lang tid, og det at faren og kona til gjerningsmannen skulle være bortreist da drapene skjedde var nøye avtalt.

Det var ganske sikkert avtalt at gjerningsmannen skulle spille gal i etterkant så han slapp straff også.

Kontakten med helsevesenet i forkant kan være like planlagt (skulle gi han alibi for det psykiske).

Synes det virker som broren tar gjerningsmannen mistenkelig i forsvar også etter drapene, det normale ville være at han hatet han etter slike handlinger.

Det er lett å lure dumme Norge, de har forstått det disse utlendingene. Det er bare å spille gal og vi sluker det rått. Siden kan de spasere ut i friheten etter kort tid, glad og fornøyd og med æren i behold.

Gjest mener nå jeg da
Skrevet

Selvsagt er dette planlagt, og selvsagt er det spill for galleriet. Det storwe spm er hvor mange som kan slippe unna med å spille samme spillet før norge får opp øya. Helt utrolig hva man kan slippe unna med om man bare ikke er norsk av opprinnelse...

Skrevet

Selvsagt er dette planlagt, og selvsagt er det spill for galleriet. Det storwe spm er hvor mange som kan slippe unna med å spille samme spillet før norge får opp øya. Helt utrolig hva man kan slippe unna med om man bare ikke er norsk av opprinnelse...

Han slipper da ikke unna?

Gjest nei til muslimer
Skrevet

Han slipper da ikke unna?

Han slipper LETTERE unna fordi han er utenlandsk og juger så han tror det selv, selvsagt. Har sett mange eksp på det i det siste. Innvandrerne slipper unna lettere med det meste de.

Gjest også nei til muslimer !!
Skrevet

Han slipper LETTERE unna fordi han er utenlandsk og juger så han tror det selv, selvsagt. Har sett mange eksp på det i det siste. Innvandrerne slipper unna lettere med det meste de.

enig

Skrevet

Kan du dele noen av disse eksemplene dine med oss?

Skrevet

Det er ikke sant.

Gjest nei til muslimer
Skrevet

Det er bare å følge med på nyhetene det. Han som stakk ned mange på trikken feks, husket ingenting, hadde psykiske sykdommer, og nå er han ute på gatene igjen.

Gjest nei til muslimer
Skrevet

Det er ikke sant.

Joda, men sånne som deg gjør alt de kan for at muslimer skal få drepe i fred...

Skrevet

Joda, men sånne som deg gjør alt de kan for at muslimer skal få drepe i fred...

Jada

Skrevet

Det er bare å følge med på nyhetene det. Han som stakk ned mange på trikken feks, husket ingenting, hadde psykiske sykdommer, og nå er han ute på gatene igjen.

Det vet jeg flere norske psyke som også er.

Gjest tekanne
Skrevet

Kanskje trikkemorderen er et eksempel på det? (selv om det ikke var meg du spurte...)

Gjest nei til muslimer
Skrevet

Det vet jeg flere norske psyke som også er.

Men nordmenn som er psyke må vi jo bare godta, de er jo nordmenn og de må vi hjelpe. Men hva er vitsen med å importere en haug medpsykisk ustabile folk? Hvorfor skal vi ta inn folk som ikke er til noen nytte for samfunnet? Hva er poenget med det?

Vi kan ikke ta alle folk i hele verden som enten har problemer eller som bare er gold diggers og vil ha et lettere og finere liv hit da.

Skrevet

Men nordmenn som er psyke må vi jo bare godta, de er jo nordmenn og de må vi hjelpe. Men hva er vitsen med å importere en haug medpsykisk ustabile folk? Hvorfor skal vi ta inn folk som ikke er til noen nytte for samfunnet? Hva er poenget med det?

Vi kan ikke ta alle folk i hele verden som enten har problemer eller som bare er gold diggers og vil ha et lettere og finere liv hit da.

Dette gidder jeg ikke engang kommentere.

Skrevet

Og det ville ikke skjedd om gjerningsmannen var norsk? Er det det du mener?

Skrevet

Herregud, er du så enkel, eller gjør du deg til?

Gjest nei til muslimer
Skrevet

Og det ville ikke skjedd om gjerningsmannen var norsk? Er det det du mener?

Tror neppe en norsk sinnsyk person ville gjort noe sånt, hvor ofte skjer det da? Og hvor ofte skjer det blant dem? Vi er jo også ganske mange fler enn dem...

Gjest nei til muslimer
Skrevet

Herregud, er du så enkel, eller gjør du deg til?

Jeg er enkel fordi jeg ikke godtar alt?

Skrevet

Det gjør de jammen ikke.

Gjest nei til muslimer
Skrevet

Det gjør de jammen ikke.

Du må svare litt mer fullstendig, jeg vet ikke nøyaktig hva du svarte på. Får ikke sett hele tråden her... Bare mine svar, noe feil..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...