Gå til innhold

Søstredrapene planlagt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må svare litt mer fullstendig, jeg vet ikke nøyaktig hva du svarte på. Får ikke sett hele tråden her... Bare mine svar, noe feil..

Du får titte på tråden.

Jeg svarte på at utlendinger får like lite straff som nordmenn.

Skrevet

Tror neppe en norsk sinnsyk person ville gjort noe sånt, hvor ofte skjer det da? Og hvor ofte skjer det blant dem? Vi er jo også ganske mange fler enn dem...

Men om en nordmann hadde drept sine 3 søstre -tror du ikke de hadde fått samme behandling? jooooda.

Gjest nei til muslimer
Skrevet

Du får titte på tråden.

Men det gjør de jo, de skylder jo nesten alltid på å ikke huske noe eller sinnssykdom.

Gjest nei til muslimer
Skrevet

Men om en nordmann hadde drept sine 3 søstre -tror du ikke de hadde fått samme behandling? jooooda.

Nei, er faktisk litt usikker på det, for det er jo ikke så synd på en nordmann. Det er så mye mer synd på de stakars invandrerne som man tror har vært gjennom så mye, ikke alle har jo det. Vi har liksom ingen unnskyldning for å bli så psyke vi...

Skrevet

Men det gjør de jo, de skylder jo nesten alltid på å ikke huske noe eller sinnssykdom.

Men det gjør nordmenn og i familietragedier. Jeg tror ikke det er den store forskjellen.

Skrevet

Herregud, er du så enkel, eller gjør du deg til?

Åpenbart enten en trolle, en liten unge, eller noen med så forkvaklet forenklet og lite begavet syn på virkeligheten at ord blir overflødige.

"........................................."

Skrevet

Nei, er faktisk litt usikker på det, for det er jo ikke så synd på en nordmann. Det er så mye mer synd på de stakars invandrerne som man tror har vært gjennom så mye, ikke alle har jo det. Vi har liksom ingen unnskyldning for å bli så psyke vi...

Det stemmer ikke det du sier der,.

Skrevet

Tror neppe en norsk sinnsyk person ville gjort noe sånt, hvor ofte skjer det da? Og hvor ofte skjer det blant dem? Vi er jo også ganske mange fler enn dem...

Er du teit, eller?

En kvinnelig slektning av meg ble drept av sin norske samboer. Han prøvde også å påberope seg sinnsykdom i gjerningsøyeblikket - og han fikk en latterlig lav straff, i forhold til å ha drept sine barns mor.

Skrevet

Nå snakker du bare tull.

Skrevet

Du får titte på tråden.

De får like _lite_ straff, ja. Godt poeng.

Skrevet

Han slipper LETTERE unna fordi han er utenlandsk og juger så han tror det selv, selvsagt. Har sett mange eksp på det i det siste. Innvandrerne slipper unna lettere med det meste de.

Nei, nå må du gi deg da!

Dette blir for dumt....

Skrevet

Men nordmenn som er psyke må vi jo bare godta, de er jo nordmenn og de må vi hjelpe. Men hva er vitsen med å importere en haug medpsykisk ustabile folk? Hvorfor skal vi ta inn folk som ikke er til noen nytte for samfunnet? Hva er poenget med det?

Vi kan ikke ta alle folk i hele verden som enten har problemer eller som bare er gold diggers og vil ha et lettere og finere liv hit da.

Hmm, du virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen akkurat ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...