Gå til innhold

dobbelt opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tør ikke pga sliter med sosial angst. (Men ja, jeg skal gjøre noe med det, har fått legetime og alt. Vet jeg burde gjort det for mange år siden men det er ikke lett)

Da har du jo en grunn som ingen kan fornekte :-)

"......................................."

Skrevet

Mener å ha lest et sted at utrolig mange mennesker er reddere for å ta ordet i en forsamling enn å dø, så det er kanskje ikke så rart. :)

Mulig. Jeg var også sånn, men jeg vokste det av meg i løpet av tenårene. Nå snakker jeg heller for en fullsatt sal enn for 4-5 personer jeg kjenner :-)

".........................................."

Gjest Princess Peach
Skrevet

Mulig. Jeg var også sånn, men jeg vokste det av meg i løpet av tenårene. Nå snakker jeg heller for en fullsatt sal enn for 4-5 personer jeg kjenner :-)

Jeg jobber med saken. Holdt en (liten) velkommen til bords-tale i helga, og jeg døde faktisk ikke. :)

Gjest Sånn er det
Skrevet

Men - jeg spør igjen - er det bare 1% som ikke er slik? På skolen jeg gikk, som var en høyskole med folk fra 20 til over 50 - snitte lå vel rundt 30, tenker jeg - ihvertfall i en del klasser, så var det jeg og én til som åpnet kjeften. Én foreleser måtte legge om undervisningen underveis, fordi folk nektet å delta i den slik den var ment å skulle være.

Du har nok rett.

Jeg tenkte på de som rett og slett ikke _tør_ å åpne munnen. De er på et vis uforskyldt(men voksne folk burde jo søke hjelp for sine lidelser) i sin kunnskapsløshet, hvis de ikke vet pga at de ikke spurte om det de lurte på.Men det går an å lese seg til ting, for de som ikke tør å spørre.

Men de som ikke har disse problemene burde være mer engasjert.Helt klart enig med deg der.

Skrevet

Du har nok rett.

Jeg tenkte på de som rett og slett ikke _tør_ å åpne munnen. De er på et vis uforskyldt(men voksne folk burde jo søke hjelp for sine lidelser) i sin kunnskapsløshet, hvis de ikke vet pga at de ikke spurte om det de lurte på.Men det går an å lese seg til ting, for de som ikke tør å spørre.

Men de som ikke har disse problemene burde være mer engasjert.Helt klart enig med deg der.

Jeg går til og med så langt at, hvis jeg er i riktig humør, så spør jeg om noe jeg mener foreleseren ikke forklarer tydelig nok - selv om jeg skulle kunne det selv. Faen...kanskje det er lærer jeg burde bli? :-)

"........................................."

Gjest Sånn er det
Skrevet

Jeg går til og med så langt at, hvis jeg er i riktig humør, så spør jeg om noe jeg mener foreleseren ikke forklarer tydelig nok - selv om jeg skulle kunne det selv. Faen...kanskje det er lærer jeg burde bli? :-)

"........................................."

Så bra at slike som deg finnes!

At du forbedrer undervisningen for de andre.

Du er helt herlig!

Skrevet

Så bra at slike som deg finnes!

At du forbedrer undervisningen for de andre.

Du er helt herlig!

Nuvel :-)

"..................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...