Gå til innhold

Hva er vitsen med å være frekk

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg mener sånn som f.eks. her.

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F2209.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D3083310&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D3083310

da blir jeg irritert.

Nei, jeg kan jo ikke forvente seriøse svar siden jeg hadde ett mellomrom formye§!!!!!

Sånt er jo bare håpløst.. Altså ikke du, men det derre mennesket som svarte..;-)

Skrevet

Fordi om noen har en helt annen mening enn deg kan du ikke utelukke at folk må få lov til å mene hva de vil.

Om de ikke har tale/skriveferdigheter som helt ut kan rettferdiggjøre deres syn, så kan ikke vi kaste det til side og stemple det som meningsløst.

Da vokser det fort til undergrunnsbevegelser vi overhodet ikke har noe innsyn.

Angrep er det mest benyttede middel mot følelsen av å bli overkjørt.

Det du sier der er helt irrelevant. Hvis du ser på det nærmeste eksempelet her, så er det denne fjotte-trollen som kaller seg "nei til muslimer". Vedkommende er enten dum eller har alvorlige mangler av et eller annet. Eller bare en trolle, selvfølgelig. Du kan ikke forklare utsagnene hans med at han har en annen mening. De er fulle av løgnaktige påstander, direkte faktafeil og motsigende uttalelser. Å skulle la slikt passere som relevant debattmateriale ville være å drepe all seriøsitet (det lille som er igjen).

"......................................"

Skrevet

Det du sier der er helt irrelevant. Hvis du ser på det nærmeste eksempelet her, så er det denne fjotte-trollen som kaller seg "nei til muslimer". Vedkommende er enten dum eller har alvorlige mangler av et eller annet. Eller bare en trolle, selvfølgelig. Du kan ikke forklare utsagnene hans med at han har en annen mening. De er fulle av løgnaktige påstander, direkte faktafeil og motsigende uttalelser. Å skulle la slikt passere som relevant debattmateriale ville være å drepe all seriøsitet (det lille som er igjen).

"......................................"

Nå er jeg ikke helt med for å være ærlig...

Har ikke nevnt "nei til muslimer" såvidt jeg vet.

Ofte i mangel av argumentasjon/kunnskap angriper de for de vet ikke ellers hva de skal svare.

tror du må forklare nærmere hva du mente nå, før jeg er langt på viddene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...