Gå til innhold

Bursdag midt i en tragedie

Anbefalte innlegg

Gjest Angieso
Skrevet

Hvordan skal jeg gjøre det? Datteren til min venninne har 4 års bursdag i dag. Hun blir passet av tanten sin i dag fordi mammaen våker over sin hardt skadde far på sykehuset. Blir nesten for ille å sende en "gratulerer med dagen til datteren din" på denne dagen. Men samtidig tenker jeg på at det er fært hvis alle bare glemmer bursdagen hennes også så hva gjør jeg? Skal jeg heller ringe tanten og gratulere henne siden hun har niesen sin eller bør mamman også få litt oppmerksomhet på denne tragiske dagen? Huff synes dette er veldig vanskelig.

Skrevet

Jeg synes du skulle ringe mora og gratulere henne med dagen også hvis du kjenner henne godt.

Livet er ikke svart-hvitt. Det består av gode og vonde ting samtidig.

Skrevet

Send en hilsen. Av og til kan det være greit å få stunder der en kan tenke på noe annet i en slik tung tid.

Skrevet

Du skal vise oppmerksomhet både til venninnen som sitter der og våker og du skal gi datteren en gave. Dette er ikke noe enten eller, men vise at du bryr deg. Det betyr at du tar kontakt med disse i den harde stunden de har nå.

Gjest josefine1
Skrevet

Venninnen din er jo klar over bursdagsbarnet, så hun setter sikkert pris på at noen husker barnet midt oppi det tragiske.

Jeg hadde sendt en hilsen, men jeg ville ringt til venninna mi, ikke bare sendt en sms.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...