Gjest Det var det jeg visste Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Påstand: nysgjerrigperer er klokere enn andre. Har du bestandig vært utpreget nysgjerrig fra barnsben av? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Nysgjerrigperer er gjerne mer kunnskapsrike enn andre. Men ikke nødvendigvis klokere. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Om nysgjerrigper er klokere kan vel diskuteres. Men at en vet mer enn den som ikke er nysgjerrig, det er vel ganske sikkert. :-) 0 Siter
Gjest Det var det jeg visste Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Bare du som anser deg som klok, bes svare på _spørsmålet_. 0 Siter
Gjest Det var det jeg visste Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Det er klokere å være dum og vite det, enn å være dum og tro du er klok. 0 Siter
Gjest Det var det jeg visste Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Se hovedinnlegg i denne tråden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.