Gå til innhold

Tennene blir mer og mer gjennomsiktige!

Anbefalte innlegg

Gjest begynneraåbligammel
Skrevet

Er dette også et alderdomstegn?? Tennene er ikke så tykke og hvite lenger. Forsvinner emaljen? HUff...Jeg er ikke 40 år enda...

Hvordan kan man gjøre dem kosmetisk finere?

Har dette med at jeg er begynt å drikke kaffe? Og er blitt avhengig av cappuchino au chocolate?

Er det syreskader?

Hmm..Kommer bare til å drikke vann heretter tror jeg.

Panikk!

Gjest snulletutten
Skrevet

Kjenner igjen dette! Jeg er 39.. Tennene er ikke bare blitt mer jennomsiktige, men de virker også "sprøere"...? Har tenkt det har å gjøre med at jeg drikker så mye Pepsi max...?!!

lalala1365380457
Skrevet

Kjenner igjen dette! Jeg er 39.. Tennene er ikke bare blitt mer jennomsiktige, men de virker også "sprøere"...? Har tenkt det har å gjøre med at jeg drikker så mye Pepsi max...?!!

ja!! fikk kritikk for dette fra tannlegen forrige uke. han sa det var for mye å småsupe pepsi max kun _en_ dag i uken!!

hvis man har svak halsbrann er dette også nok til at tannemaljen forsvinner.

lalala1365380457
Skrevet

drikker du noe juice, cola/pepsi eller har halsbrann?

Gjest begynneråbligammel
Skrevet

drikker du noe juice, cola/pepsi eller har halsbrann?

Drikker ikke brus. Men har drukket kanskje et glass juice til dagen...utblandet med vann..

lalala1365380457
Skrevet

Drikker ikke brus. Men har drukket kanskje et glass juice til dagen...utblandet med vann..

kanskje du har hatt noen periode med brusdrikking/juice drikking / halsbrann tidligere i livet? for det er iallefall ting som tannlegen sier er dødsens for emaljen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...