Gå til innhold

Øm armhule ;)

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

I noen dager nå har jeg vært veldig øm i armhulen ved venstre skulder. Det kjennes hele tiden, men varierer i styrke. Jeg våkner av det om natta, dersom jeg legger meg over på den siden i søvne. Det kjennes ut som om jeg er litt hoven, men er ikke riktig sikker, for jeg orker ikke å kjenne etter så mye, for det gjør vondt å ta der.

Er det noen som har vært borti noe lignende? Hva kan det være? Jeg innbiller meg at jeg kjente det samme på høyre side tidligere idag, men er ikke riktig sikker.

Gjest Aviaana
Skrevet

hvor er du i menstruasjonssyklusen? Ting blir ofte ømt og hovent før mensen.

mest sannsynlig er det vel overanstrengelse av en eller annen muskel. det kan jo være "dolsyken" :).

Gjest Calóni
Skrevet

hvor er du i menstruasjonssyklusen? Ting blir ofte ømt og hovent før mensen.

mest sannsynlig er det vel overanstrengelse av en eller annen muskel. det kan jo være "dolsyken" :).

Tja...det begynner kanskje å nærme seg mensen igjen? Er iallfall en god stund siden sist ;) Men ja, du har rett, man kan bli mer øm når mensen nærmer seg, men likevel, jeg pleier jo ikke å bli -så- øm? Så det er jo litt pussig...

Å få slitasjeskade i venstre armhule av DOL høres litt heavy ut selv for den mest aktive bruker ;)

Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...