Gå til innhold

Attføring og inntektsgrense - haster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom en person går på attføring, hvor mye kan han i tillegg tjene i året uten at det skal gå utover det han får i attføringsstønad?

Spør for en venn av meg, og det haster litt...

Gjest hemmeligakkuratnå...
Skrevet

Ingenting!

Jobber du ved siden av så må du gi beskjed om det på meldekortet, og da trekker de deg.

Tror også det finnes grenser for hvor mye man kan jobbe ved siden av!

Gjest et tillegg
Skrevet

Man kan tape retten til attføring om inntekten har kommet av en for stor del av normal arbeidsuke.

Skrevet

Man kan tape retten til attføring om inntekten har kommet av en for stor del av normal arbeidsuke.

Hmm... mener man kan tjene inntil en viss sum.. i alle fall kunne mamma det...

Skrevet

Hmm... mener man kan tjene inntil en viss sum.. i alle fall kunne mamma det...

Før kunne man tjene en halv G. men det tror jeg det er slutt med. Nå graderer de attføringsprosenten i steden.

Skrevet

Før kunne man tjene en halv G. men det tror jeg det er slutt med. Nå graderer de attføringsprosenten i steden.

Graderer attføringsprosenten? Hva betyr det da?

Skrevet

Graderer attføringsprosenten? Hva betyr det da?

At hvis man f.eks jobber en dag i uka så får man utbetalt 80% av attføringa

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...