Gjest AveM Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Du er nå litt av en luring Tusen takk, du får muligens se den i bruk på W-show i morgen. Hvis du er hjemme da..? Ja, det har du forresten bare med å være.. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jepp, jeg er hjemme i morra, det vil si etter klokka 15, jobber dag i morra. Håper den passer da. Str 0 liksom.. men den så passendes ut. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Jepp, jeg er hjemme i morra, det vil si etter klokka 15, jobber dag i morra. Håper den passer da. Str 0 liksom.. men den så passendes ut. Den ser helt fin ut Men det får bli en annen dag, for i morgen går jeg på jobb omtrent på samme tid som du kommer hjem. Fredag er jeg hjemme hele dagen.. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Den ser helt fin ut Men det får bli en annen dag, for i morgen går jeg på jobb omtrent på samme tid som du kommer hjem. Fredag er jeg hjemme hele dagen.. Ok, kanskje vi skal prøve å få det til på fredag Det blir gøy! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Ok, kanskje vi skal prøve å få det til på fredag Det blir gøy! Jepp Gleder meg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.