Gå til innhold

Omvendelse fra følelses-undertrykkelse!

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Jeg var forelska i samme fyren i ca 1 år. Jeg er en person som alltid har bært mye følelser inni meg. Jeg har blitt delvis opplært til å ikke la seg rive med av følelser, å fortsette selv om følelser vil hindre det. Dette har ført til jeg har vært en som holder mange følelser, som sinne, sorg, frykt osv inni meg. Folk rundt meg tror at jeg er veldig tøff og slikt, men det er delvis ikke sant. Jeg har også alltid vært en person som ikke vil satse på meg selv, og gjøre noe for _meg_. Jeg har ikke vist følelsene mine for denne mannen jeg har vært forelska i.

Nå er jeg lei! Jeg vil ikke lenger holde enhver følelse inni meg og undertrykke den helt til den går over! Når er det min tur å finne kjærligheten? Når er det min tur å satse og ta en sjanse? Når er det min tur å vinne noe som _jeg_ virkelig vil ha? Det har alltid vært en litt stor risiko å ta en sjanse på han, for mye hadde blitt satt på spill. Men andre satser jo? Hvorfor kan ikke jeg satse?

I sommer forsvant forelskelsen, eller den roa seg ned, og jeg følte at jeg ikke var forelska lenger. Jeg så han ikke på mange måneder, og tenkte litt på en annen gutt i mens. Jeg har tenkt tanker som at "det var nok ikke han jeg skulle ha" o.l.

Men så så jeg han igjen. Jeg fikk frysninger gjennom hele kroppen da jeg så han, og skjønte at det var virkelig han jeg vil ha, ingen annen. De øynene, den kroppen, hans gode vesen, de stilige uttrykkene, de sjarmerende ansiktsutrrykkene, de løse klærene, ja alt.

Jeg vil proklamere denne dagen til en omvendelses-dag. Jeg skal herved la folk få vite hva jeg mener og føler. Gutten jeg har vært forelska i i 1 år uten å la han få vite det, skal på en eller annen måte få vite det. Om han avviser meg, har jeg fortsatt vunnet en seier: Seieren over undertrykkelsen!

Takk for meg

Gjest Baugspryden
Skrevet

Så flott!

Glad på dine vegne. Stå på videre!

:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var da et grusomt fornuftig innlegg!

Lykke til. :)

Skrevet

Så flott!

Glad på dine vegne. Stå på videre!

Jihaaa!

Skrevet

Jeg sendte vel ikke feil!

Utfyllende: jeg syns det er litt sånn tyrannisk her inne med ALLTID å skrive sine meninger under trådstarter, eller om man vil kommentere noe lenger ned.

Det er noe som heter å slutte seg til yttringene.Jeg sluttet meg til all støtten.

Gjest Baugspryden
Skrevet

Utfyllende: jeg syns det er litt sånn tyrannisk her inne med ALLTID å skrive sine meninger under trådstarter, eller om man vil kommentere noe lenger ned.

Det er noe som heter å slutte seg til yttringene.Jeg sluttet meg til all støtten.

Ok. Men det _kan_ skape misforståelser..

Du kan starte mld. med "til Wonderinggirl" så hun ser at det er til henne

Skrevet

Jo, men hvis Wondergirl kun leser ut fra "svar til meg" (ellerhvadetnåheter) så vil hun ikke se innlegget ditt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...